Bedste mus og tastatur til FPS

Diverse d.  16. april. 2007, skrevet af mbm
Vist: 337 gange.

mbm

Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2007 12:01:20
Svar/Indlæg:
3746/627
Har p.t et trådløst Logitech sæt mener det hed MX3000, Det er med en MX1000 mus.

Synes tasterne er dårlige. det føles ikke blødt at trykke dem ned.

Og hvad angår mus, så vil jeg høre om der ikke er dukket noget bedre op med tiden?

Har ikke noget krav til at det skal være trådløst.

Det skal være den bedste mus til FirstPersonShooter.

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
16-04-2007 12:28:15
Svar/Indlæg:
15982/637
Der er i og for sig ingen bedste i denne problemstilling. Kun de tekniske specs kan måske være bedre end de andre, men det er i høj grad et spørgsmål og ergonomi og hvad der er behageligt at bruge. Hvad hjælper det at du på papiret har verdens bedste mus men du rammer intet fordi den ligger dårligt i din hånd.
Godt råd - prøv før du køber.

Min favorit kombination er Logitech MX-518 og et Logiteh UltraX. Den kombination er perfekt til mine hænder. Musen er tilpas stor og keyboardet er lavprofilet med lavprofil taster som på en bærbar.

mbm

Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2007 12:32:42
Svar/Indlæg:
3746/627
Jeg synes godt man kan vende sig til formen på en mus, men her er det det elektroniske jeg tænker på.
Hvilken mus er hurtigst og køre let?

Jesper

Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2007 12:43:08
Svar/Indlæg:
2072/117
Den hurtigste mus er en Logitech MX518.

Læste det i en test som jeg ikke lige kan finde, men rent respons mæssig så er den bedst.

Har selv en G5 som også er super men hvis jeg skal anbefale dig en mus så skal det være Razer Deathadder, det er den suverent bedste mus jeg nogensinde har prøvet.

Musen har en infarød sensor, som også er super lækker, men det vigtigste ved en mus er nu hvordan den ligger i hånden, så jeg kan kun anbefale dig at prøve nogle forskellige, og se hvad du bedst kan li.

Men gå efter en Logitech MX eller G eller en Razer.

Steelseries skulle også snart komme med en Gamer mus.

Kan da sige at jeg selv er FPS gamer, da jeg spiller i en top BF2 clan i Danmark :)

CoffeeCan

Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2007 12:46:32
Svar/Indlæg:
3394/170
Altså at vælge det bedst, mus og tastertur, er faktisk op til en selv faktisk..

For mit vedkommende er det en MS intelli 3.0 ( gamle mus ) men super go'

og en standard keyboard med stor space tast..

----

Men kig evt, på det nye enermax keyboard <- rigtigt lækker og så en G7 mus..