GF6800 GT problem

Grafikkort d.  19. april. 2007, skrevet af mcdahl2
Vist: 233 gange.

mcdahl2
 
Overclocker
Tilføjet:
19-04-2007 11:14:44
Svar/Indlæg:
2/1
Hejsa alle

Igår skete der noget sjovt, mit 6800GT begyndte at pixelere på skærmen lige pludselig. Jeg har ingenting overclocket heller ikke GFX. Dog kører jeg vandkøling på GFX, CPU og NB.

Men graderne var de samme og under Nvidias kontrol panel sagde den også fornuftige grader, så jeg slukkede pcen. Afmonterede vandkølingen og monterede luft igen, bare for at se om det nu var en forstyrrelse eller lign mht kølehovedet.

Efter luften igen var på og den larmede max:), så virkede gfx sku fint og har gjort det lige siden, så er mit spørgsmål til jer derude.

Kan et kølehovedet lave forstyrrelser mht pixelering?, skal siges jeg køler også ram gennem vandkøling.

Disse ting har jeg sidende på mit GFX:

http://www.vcore.dk/shop/heatk...

Håber en af jer har oplevet noget lign eller ved hvorfor, jeg kan kun tro det er ram som bliver varme, men de bliver jo kølet af profilen og jeg har okay kølepasta på.

Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2007 11:32:17
Svar/Indlæg:
8555/439
vilke driver bruger du ?
nå men du sagde du havde vand på,så kommer jeg til at tænke på den kæleprofil som sider på de modstane ba på korte?hvordan køler du dem.



mcdahl2
 
Overclocker
Tilføjet:
19-04-2007 12:25:40
Svar/Indlæg:
2/1
Den bliver kølet af selve profilen og kortet har jo kørt i mere end 1 år uden problemer.

Jeg bruger den næst nyeste af nvidias egne, den har også kørt en del tid uden problemer.