hjælp til Vista ?

Software d.  20. april. 2007, skrevet af RedHot
Vist: 392 gange.

RedHot

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2007 12:09:01
Svar/Indlæg:
796/99
min pc skriver det her når jeg prøver at ligge mit net bank ind på C-drevet. hvordan åbner jeg så jeg kan ligge det ind ?

Før du går i gang:
Tilmelding kræver at du har adgang til at skrive i roden af C-drevet. (Administratorrettigheder).
I nyere versioner af Windows er denne adgang spærret og skal åbnes inden du går videre.

mange tak på forhånd :)

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2007 12:27:23
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Kopiér din nøgle ind på harddisken. Placeringen kan i regelen være ligemeget, men standard er, at den ligger på roden af dit drev. Det er for at den ikke skal ligge på f.eks. dit skrivebord, og du ved et uheld kommer til at slette den.

Men først, læg nøglen ind på din harddisk. Åbn derefter din browser og gå ind på din homebanking-side og bed den om at lede efter nøglen. Den vil nu åbne et vindue, hvor du selv kan finde nøgle. Ligger den på roden (eks.: C:\), skulle den være nem at finde. Klik på nøglen og tryk "ok"/"åbn", og voilá. Så skulle din homebanking gerne køre.

Mange homebanking sider kræver, at man kører Java. Så sørg lige for at den er installeret først.

Vista kan godt finde på at poppe frem med den der: "Er du nu helt sikker?" - dialog, inden du kan komme videre. Du klikker bare "fortsæt". Men jeg havde dog ingen problemer. - Har selv Lån & Spark bank :)

Hvis du fortsat har problemer, skal du kontakte din bank, som så vil hjælpe/guide dig igennem installationen ;)

Held og lykke :D

sgadsio

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2007 14:11:58
Svar/Indlæg:
225/77
Den pop-up hvor den bliver ved med at spørge om du nu er helt sikker kan man fjerne. Læs mere på www.vistaguide.dk
Her er masser af gode tips til nye vista brugere!
Jeg må ærligt indrømme jeg er blevet lidt af en vista fan 🙂