P965 eller 680i

Bundkort / CPU d.  23. april. 2007, skrevet af Ginner
Vist: 358 gange.

Ginner

Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2007 00:48:30
Svar/Indlæg:
524/16
Er i tvivl om hvilket af disse kort jeg skal vælge, fik mit P5B krediteret pga problemer.. så nu sidder jeg med et As(s)rock 4CoreDual-VSTA.. og det har jeg ikk tænkt mig at bruge resten af min tid på..

det jeg går rundt i tankerne med.. er om jeg skal have et Asus Commando eller Asus Striker Extreme.. og vil nu høre jer andre om hva i syns man bør vælge og hvorfor.. og helst en mening som man kan bruge til noget ;)

og hvis i har andre bundkort med de chipsæt i tankerne som i syns er bedre er jeg også villig til at høre hvorfor det skulle være dem

På forhånd tak :)

/Ginner

CoffeeCan

Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2007 07:48:57
Svar/Indlæg:
3394/170
Hvis du har et af de boards i tankerne, synes jeg bestemt du skal tage asus striker - da det har et bedre chipsæt samt understøttelse af SLI.

Men jeg kan slet ikke se meningen i at bruge så mange penge på et bundkort når du kan få en ganske godt board til 800 kr - nemlig et P5N-e SLI fra asus med 650i chipsæt.

Men nogle har jo lommerne fulde..

Ginner

Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2007 09:07:12
Svar/Indlæg:
524/16
Vil hellere bruge lidt ekstra penge og få nogle af det bedre hardware, da jeg overclocker en del, og derfor håber at de bedre/dyrere dele bedre kan klare det..

Lommerne fulde har jeg nok ikk.. er studerence :00
men der er ikk så mange ting jeg ellers bruger penge på, så hvorfor ikk hw :i