Opmuntrende, nej. Men det er bare en gisning mht. X2300 = X700. Hvis du vil have en bærbar til spil, vil jeg anbefale dig at kigge på Zeptos... Selv købte jeg en Acer; dem skal du simpelt hen bare holde dig fra, hvis du er interesseret i en ordentlig computer... nuff said.
DX10 bliver en ny grafikplatform til Windows Vista. Jeg går stærkt ud fra, at alle kort i ATis X2k'serie understøtter det, men det kan også være, de prøver at tage røven på folk... o.O ...ved at udgive noget, der ligner et DX10-kompliant kort mange måneder før de stationære high-end udgaver kommer på markedet... ej...
Altså, low-end er jo ikke så kraftigt ift. hvad man kan få på samme tid, vel? Hvis du virkelig vil have en bærbar til spil, som sagt, så vent og køb noget GeForce Go 8600/Radeon Mobilty X2600... ved dog ikke hvor længe, man så skal vente -- plus at mange spil i fremtiden nok både vil understøtte DX9 og DX10 -- deriblandt Crysis -- så hvis du ikke vil vente, burde du kigge på Zepto-modellerne med GF 7600... ikke vildt kraftigt, så det ikke medfører varme/støj, men kan da vist allligevel trække noget. ;)