Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår.. jeg forstår godt det med at have et kabel der har DVI. i den ene ende og HDMI. i den anden. men hvis du har HDMI. stik i den ene ende af kablet, så skal det vel netop sidde i den HDMI. indgang der er i dit motherboard, og så bruger du da HDMI. indgangen? eller er jeg helt lost her :p
Jeg har også tænkt meget på det med om overhoved at bruge HDMI. outputtet på motherboardet, men det er mest fordi jeg tror jeg køber et GFX. kort og så kører det DVI. Også fordi jeg gerne ville kunne game lidt på HTPC'en også. Men som du skriver så kræver det jo en halv stor PSU. og med dem vi førløbig har set, går det nok ikke :l
Omvendt så skulle den der chip (AMD 690G) kunne køre spil som CS. bla. hmm.. tror jeg ser hvordan det kører først, og så evt. opgradere med et GFX. kort.
Iøvrigt.. de nye kort fra Nvidia (8600GTS, 8600GT, 8500GT) mener jeg det er, har jo både DVI. og HDMI. stik.
(bare lige lidt info. :) - dem er der sikkert mange der bygger HTPC. der køber kunne jeg forstille mig.
Noget helt andet. Kabler.
Har læst at det er vigtigt at købe nogle VIRKELIG gode kvalitets kabler såsom DVI. og HDMI. og jeg skal helt op og have 10-15 meter, så det bliver sgu nok lidt halv dyrt også :00 endvidere er det vist ret vigtigt at netop købe kvalitet når man skal op i mange meter for et bevare et godt signal osv.
Jo tak, ved vist godt hvordan man skal bruge sine penge :00 :e hehe.
Forresten, hvis du køber sådan en PS3. der, så har du jo en Blu-Ray afspiller der :o Mmm nice :) (vidste jeg slet ikke der sad i, men det er jo fedt)