Lord of the Rings Online

Spil d.  25. april. 2007, skrevet af Mathis77
Vist: 652 gange.

Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2007 10:33:12
Svar/Indlæg:
6293/359
Hej Gutter

Mit nye MMORPG kommer med posten i dag - spillet er lige startet her i går i Danmark...

så jeg ville da bare lige høre ad, hvem der skal være med??

http://www.lotro-europe.com/

der er det mest populære spil på edbpriser, så jeg tænkte at der var nok en hel del herfra, som er med :D

Jeg glæder mig helt vildt - jeg skal dog til Barcelona imorgen til søndag nat, og i dag er jeg inviteret hjem til svigerforældrene...... lol, men mon ikk det går uden abstinenser??
Mathis 8)

Ingdam
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2007 18:42:16
Svar/Indlæg:
1771/62
Jeg kunne vildt godt tænke mig at prøve det, da jeg synes at wow stinker efter jeg har spillet det et par gange.
Desuden elsker jeg ringenes herre universet;)
Hvor meget koster det at spille og kan man bare downloade det uden at skulle hen i butikken?



Gilbert
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2007 19:12:32
Svar/Indlæg:
4089/252
baahhh savle... Jeg er tosset med tolkiens verden, har alle bøger der findes om den og alle spil :P (naturligt vis også filmene). Har ikke tid til wow, men tror det her får nogle timer i ny og næ:)



Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2007 21:08:50
Svar/Indlæg:
6293/359
Ja det skulle kun koste omkring 65 kr om måneden i forhold til wow og everquest som koster næsten det dobbelte...

Man kan vist ikk downloade det - men der kommer expansions til sommer allerede, som kan downloades gratis...woot

jeg skal være elver hunter... som jeg var wookiee carbineer i SWG heheh (starwars galaxies, hvis nogen husker?)

tror LOTRO får en utrolig go atmosfære...
og grafisk er det bar naice!! 8)



Gilbert
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2007 21:41:59
Svar/Indlæg:
4089/252
http://www.spilpriser.dk/Produ... <-- er det den jeg skal købe?



bamselinen
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2007 21:47:03
Svar/Indlæg:
2145/218
Er der stadig nogen der spiller swg andre end mig. jeg må indrømme at swg ikke er lige så godt som tidligere.

Personligt vil jeg gerne prøve age of conan det ser nice ud




Jimmbo
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-04-2007 09:14:15
Svar/Indlæg:
337/73
Håber grafikken bliver bedre end LineAge2



Seballe
 
Superbruger
Tilføjet:
27-04-2007 13:27:02
Svar/Indlæg:
913/114
Ja jeg er også med på Age pf Conan!! Men primært bliver det Darkfall. Det er MMO's konge af konger. Det er næste generations MMORPG(altså Darkfall). Det bliver SÅ nice i fatter det slet ikke. Selv WoW Kan ikke føgle med.



King_LeBron
 
Overclocker
Tilføjet:
27-04-2007 14:32:54
Svar/Indlæg:
134/13
Er det godt? Regner med at købe det om et par uger, så skulle jeg gerne have fået nogle penge :e



bamselinen
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-04-2007 14:36:29
Svar/Indlæg:
2145/218
Nice så bliver jeg også nødt til at prøve darkfall. Tror jeg starter med at læse lidt om det nu og ser om det get my boat to float



Seballe
 
Superbruger
Tilføjet:
28-04-2007 11:56:36
Svar/Indlæg:
913/114
#9 ja gør det. det gjorde jeg også men det de skriver om det er fucked op. Bliver så sygt nice. Det har været i devlopment siden 2001 mener jeg.



Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-05-2007 22:23:07
Svar/Indlæg:
6293/359
#4 ja det den du ska købe, gilbert - sorry for laangsomt svar, men jeg er lige kommet hjem fra barcelona :e

darkfall ser dælme også nice ud...

personligt var jeg til Conan før LOTRO, men jeg ku ikk vente til november...

har en lvl10 elver hunter nu i LOTRO og han nuker alt og alle på samme lvl inden de når i nærheden, meget fun...

og sikkke en atmosfære....til tider fotorealistisk så det batter...

og kør som en drøm på en u-clocket E6600 med 7600GT - hvilket jo er topdollar 8)



syska
 
Superbruger
Tilføjet:
07-05-2007 11:49:53
Svar/Indlæg:
1085/26
Lyder som noget man måske skulle prøve ... når tiden er til det ...

Men ved dog ikke lige hvornår det bliver ...

Du må gerne poste indtryk etc. herinde ... kunne være rart at vide hvad andre synes om det, da jeg egentlig have på fornemmelsen at det skulle virke meget på samme måde som WoW og ikke være noget specielt nyt i det på nogen måder ... læst på www.mmorpg.com eller hvad den side nu hedder.

Men folk derinde kan jo også tage fejl, og hvis der allerede kommer en expansion til sommer, som måske blive smider flere ting ind i spillet som de mente manglede på mmorpg.

Men jeg ser frem til der kommer flere svar i den her tråd.

I'm out

// ouT



Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2007 12:49:12
Svar/Indlæg:
6293/359
Mit indtryk er efter knap en uges spil, at man får for lidt XP ud af at grinde. Tilgengæld får man tons af XP for at lave quests, selv små quests som at plukke blomster for en gammel hobbit og hente vand osv, belønnes fyrsteligt, LOL

Nå, men jeg regner da med, at XPen på mobs stiger gevaldigt, når jeg på lvl17 ca. skal ud i barrow dungeon og se hvad der sker.

loot osv. er fortrinligt, selv på standard mobs gir det magiske items - jeg fik så sent som i går aftes et par nice boots med +9 agility - helt vildt

Crafting virker også rigtig godt - er ikk noget jeg plejer at gide, men en kombi af elver hunter og så explorer (som er mining og forresting) virker rigtig godt

Ellers virker det ligesom WoW indtil videre, bare med fotografik og mere stemning af middelalder og fornemmelsen af at være der selv.... Jeg havde svært ved at vænne mig til grafikken i WoW, som til tider var direkte latterlig at se på.

out/




CoffeeCan
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2007 14:31:07
Svar/Indlæg:
3394/170
#13 og alle i andre lyder satme nice !

Har selv lige købt og nu skal det sgu prøves... ! Bliver fedt

Skriver senere !



syska
 
Superbruger
Tilføjet:
07-05-2007 14:59:33
Svar/Indlæg:
1085/26
har ikke købt ... har ikke tiden ... men ja, kunne da være sjovere hvis man måske lavede en hwt klan ... 🙂

Vi kunne sikkert overtale bang/the boss til at sponsore et alias ala lotr.hwt.dk eller noget i den dur ... og så bare have et premade forum derinde kun for det ... måske en ide ... da jeg i ferien jo skal have noget at lave ... *hehe*

well... vi finder sikkert ud af noget ...

#13
"// ouT" er min besked ... 🙂

// ouT



Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2007 17:29:28
Svar/Indlæg:
6293/359
#15 hehe, sorry m8 - hermed det sidste /out fra mig ;)

ku være en sjov idé at lave en hwt.dk kinship, som guilds jo hedder i LOTRO.

fee



syska
 
Superbruger
Tilføjet:
08-05-2007 00:40:10
Svar/Indlæg:
1085/26
hehe, jeg er nok frisk .. det man læser på nettet er jo gode ting ... jeg må se hvad det bliver til ... men ikke før ferien starter 😛

og skal også lige finde ud af om min Boss vil have mig på arbejde i ferien ....

// ouT



Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2007 12:34:56
Svar/Indlæg:
6293/359
Så er man dinget til lvl25. Elver hunter.... ren carbineer, hvis det altså var starwars galaxies vi havde med at gøre, lol 😲


Jeg er kommet med i en rigtig RPGer guild, Phoenix Legion, og de er sgu seje de gutter.. og flinke osv.. Phoenix Legion findes også i andre spil som WoW og EQ2 osv...

Så har jeg lige fået craftet et par seje dual-wield-våben og har også en lvl27 armor liggende også fra en af crafterne i guilden... ganske gratis næsten, jeg skal bare selv lige købe eller samle de "rares" der skal i for at gøre den magisk. og de koster ikk det helt vilde på AH lige for tiden..

crafting og auction house kør også rigtig godt - jeg har "gang i butikken" og har næsten 2 guld nu (woohoo, men ok der går også 1000 sølv på 1 guld, modsat WoW, hvor det jo er 100s kiun)

og så får man mere ud af grind nu på de lidt højere lvls... når man så samtidigt har et par "gå ud og hunt 20 orks, boars, undeads"-quests, eller lign. så gir det hele lidt mere mening og man looter gode ting til AH, som gir nogle gode stykker sølv... samtidigt får jeg også minet og samlet træ... ret sjovt...

glæder mig til i aften - så tar vi en full group ud til en lvl25 dungeon. barrows downs hedder den.. og jeg får kuldegysninger og tænker tilbage på de bedste dage i Dark Age of Camelot, som var mit første Online RPG...

PS. regner med at være lvl50, som er lvl-max indtil videre, i min sommerferie midten af juli, hehe.

Håber at I synes det var lidt interessant læsning og får lyst til at spille :yes:

/hygge og kamp i aften.. Danmark 4 - Sverige 2 😲