Så er man dinget til lvl25. Elver hunter.... ren carbineer, hvis det altså var starwars galaxies vi havde med at gøre, lol 😲
Jeg er kommet med i en rigtig RPGer guild, Phoenix Legion, og de er sgu seje de gutter.. og flinke osv.. Phoenix Legion findes også i andre spil som WoW og EQ2 osv...
Så har jeg lige fået craftet et par seje dual-wield-våben og har også en lvl27 armor liggende også fra en af crafterne i guilden... ganske gratis næsten, jeg skal bare selv lige købe eller samle de "rares" der skal i for at gøre den magisk. og de koster ikk det helt vilde på AH lige for tiden..
crafting og auction house kør også rigtig godt - jeg har "gang i butikken" og har næsten 2 guld nu (woohoo, men ok der går også 1000 sølv på 1 guld, modsat WoW, hvor det jo er 100s kiun)
og så får man mere ud af grind nu på de lidt højere lvls... når man så samtidigt har et par "gå ud og hunt 20 orks, boars, undeads"-quests, eller lign. så gir det hele lidt mere mening og man looter gode ting til AH, som gir nogle gode stykker sølv... samtidigt får jeg også minet og samlet træ... ret sjovt...
glæder mig til i aften - så tar vi en full group ud til en lvl25 dungeon. barrows downs hedder den.. og jeg får kuldegysninger og tænker tilbage på de bedste dage i Dark Age of Camelot, som var mit første Online RPG...
PS. regner med at være lvl50, som er lvl-max indtil videre, i min sommerferie midten af juli, hehe.
Håber at I synes det var lidt interessant læsning og får lyst til at spille :yes:
/hygge og kamp i aften.. Danmark 4 - Sverige 2 😲