Defekt Asus bundkort

Bundkort / CPU d.  25. april. 2007, skrevet af Oce@n
Vist: 302 gange.

Oce@n
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2007 21:56:23
Svar/Indlæg:
14/8
Jeg har købt et brugt Asus P5N32-SLI Premiun og det virker ikke. Sælger har også købt det brugt af en anden person, og ingen af dem ved hvor det bundkort er købt henne.
Han siger at han har kontaktet ham, der hvor han købte det, og han kan heller ikke sige det. :(
Hvad gør jeg så?
Kan men ikke lave en RMA sag på bundkortet, på Asus hjemmeside ? "Jeg kan ikke finde det"

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig med det, jeg har jo s/e nummer osv.

Det kunne jo også være, at det er hælervare?


The
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-04-2007 02:37:54
Svar/Indlæg:
1406/100
nej det er jo forhanleren du skal hen vende dig til. Men du har vel en kvitte på det



Beaviz
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-04-2007 10:24:44
Svar/Indlæg:
3214/18
Ring eller skriv til Asus' support og hør hvad de siger...

#1 Tror du selv han har kvittering på det, når han ikke ved hvor det er købt? ;)



Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-04-2007 11:55:24
Svar/Indlæg:
5410/123
#0 En anden gang skulle du måske overveje, at købe hos en hvor du får en kvitering ;)



Oce@n
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-04-2007 22:12:28
Svar/Indlæg:
14/8
Nej der er ikke kvitt på det, han sagde at han kunne ikke lige finde den. Jeg troede jo ikke at det skulle blive nødvendigt x(

#3 Ja klog kan man jo altid være :i