Recover steam account

Software d.  26. april. 2007, skrevet af TTang
Vist: 297 gange.

TTang
 
Overclocker
Tilføjet:
26-04-2007 21:56:52
Svar/Indlæg:
150/46
Hey,

Jeg har lige besluttet at installerer CS:S og DOD:S på min nye com. Tidligere logge den altid automatisk ind, altså på den gamle.

Nu da jeg så skal bruge min account så kan jeg ikke huske hvad den hedder eller hvad koden var. Det er trods alt et par måneder siden jeg fik ny computer.

Følger man Steams recover account så ender man op med at de efter at jeg har indtastet cd-keyen får sendt en email med ens data. Eneste problem er at jeg ikke har den email som jeg brugte den gang mere :(

Så prøvede jeg at lave en ny account med den samme cd-key, det kunne man bare ikke fordi den var brugt på min tidligere account. Jeg er ligesom endt i en blindgyde :( :( :(

Nogen der ved hvad jeg kan gøre? er den eneste løsning atskrive til Valve og forklare mit problem?

Hvis nogen skulle være i tvivl vil jeg lige understrege at det er en fuldt lovlig cd-key jeg har som der er betalt for.

Mvh Tang

mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-04-2007 22:12:36
Svar/Indlæg:
3588/418
Det lyder som om du har "smækket dig ude".

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at maile til Valve, og forklarer dem præcist hvad problemet er. De kan give dig mere kvalificeret hjælp.



TTang
 
Overclocker
Tilføjet:
26-04-2007 23:30:36
Svar/Indlæg:
150/46
#1 Ja det er jeg også bange for jeg har. Så må jeg jo bare teste deres kundeservice, ikke fordi jeg har de store forhåbninger :l



madmike
 
Superbruger
Tilføjet:
27-04-2007 07:30:52
Svar/Indlæg:
93/39
jeg har også prøvet det x(

men det kræver ikke så meget igen

du skal bare bruge en frisk email til en ny konto

et billede af dine spil sammen med dine koder og den gamle email

så skriver du bare hvad der er gået galt

vupti en lille uge så for du en ny kode til din gamle steam konto

og så køre det igen

jeg hade ikke noget problem der :e

mvh mike