Og hvis du ikke har brug for SLI syntes jeg du skal vælge et Gigabyte GA-965P-DS3 det koster ca. 800,-
Og jeg er absolut ikke enig med #2, der findes faktisk gode og billige kort til OC, prøv lige at læse den her artikel. http://www.hardware-test.dk/ne...
#4 Jeg kom lige til at skrive 945 i stedet for 965 har lige rettet det. SRY Hold k*** jeg kan ikke ramme tasterne længere havde også skrevet forkert pris
Mange tak for de foreløbige inputs, men det er måske bedre at købe en AMD og så clocke denne? Eller er der andre forslag til et udmærket bundkort til overclocking af E4300.
#6 Jeg skulle lige finde det igen, men her har du et link med det billigstew sted som jeg har fundet. Jeg har ingen erfaring med denne forretning, skal jeg lige skynde mig at tilføje.
#9 Hvis du kigger efter i dit link, så står det under følgende kategorier: MERPRISER > MERPRIS BUNDKORT, hvilket nok betyder, at det er prisen man skal betale ekstra for en given maskine for at få det bundkort monteret fremfor et andet. ;)