#8 fair nok har vand på NB så det skulle jo være fint :e har PT kun prøvet med 1,55V men vil da lige se om det gør en forskel med 1,6V. men NB kan kører 24/7 med det højeste Volt jeg kan give i bios? (kører ikk med mere end nødvendigt)
fandt sQ lige ud af at jeg jo egentlig havde haft lagt en F10 BETA bios ind. har så lagt F9 ind igen men har ikk haft prøvet om det gjorde en forskel :r
når ja efter jeg har fået købt en ram stang mere af dem her (så jeg har 2*1) skal ramne have mere volt (iforhold til da jeg kun havde en stang) prøver jeg lige at lege lidt med så:)
mange bundkort under eller overvolter ;) så det er lidt svært at sætte tal på,hva du skal gi ;) men vi kan gi nogle ca:tal :) og så må du tag den der fra ;)
hva med FSB voltage? hvor meget kan den tåle af Volt?
Kører nu 360*9. kan ikk rigti få den til at boote ordentlig ved højere. sys det er et mærkeligt bundkort:/. nogle gange vil den gerne boote med 370-380 fsb har også haft den oppe på 390FSB. men den gider ikk boote stabilt den slår fra næsten med det samme:/. kørte på et tidspunkt FSB 365 og der var den stabil i ORTHOS men så slukkede jeg computeren og startede den op igen og så slog den bare helt fra før den viste noget på skærmen:/
har lige testet bundkortet og det kan kører 6*480 så det må være et eller andet med når CPU'en kommer op omkring 3500MHz at bundkortet ikk vil boote stabilt:/