Ny gaming computer?

Diverse d.  01. maj. 2007, skrevet af Heratic
Vist: 341 gange.

Heratic

Superbruger
Tilføjet:
01-05-2007 11:28:15
Svar/Indlæg:
4/2
Som i kan læse i overskriften, er jeg på udkig efter en ny computer med alt der høre til. Altså jeg står og mangler en udelukkende gamer computer da jeg vil gå pro i counter strike source (css), men har ikke det store forstand på hardware.
Derfor mangler jeg lidt hjælp til at sætte det sammen, til en nice gamer computer med udstyr!

Krav til computeren:

Den skal kunne køre cs 1.6 og source perfekt også de banale ting som musik, se film osv. (Hovedsagligt css!)

Hardware:

- Skærm
- Grafikkort
- Ram
- Brænder
- Processer
- Bundkort
- Køler
- Netkort
- Kabler
- Kabbinet
- Keyboard
- Mus / Har jeg!
- Lydkort
- Mussemåtte / Har jeg!
- Headset / Har jeg!
- Harddisk
- Windows XP eller Vista

Noget jeg har glemt?!?!?

Så hvis der gemmer sig nogle eksperter der ude bag skærmene, med stor viden inden for hardware mm. vil det være en stor hjælp for mig, så jeg ikke køber katten i sækken! :D
Dog må den max komme til at koste omkring 10.000 kr! Med eller uden skærm.
Som sagt ved jeg ikke det store om ny hardware, men kan det passe jeg har fulgt lidt med i timen og derfor ved at amd er bedre en intel til at spille med?!
Nå men i så fald er der bare tilbage og håbe på i vil hjælpe mig - På forhånd tak!

GamerFreak

Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2007 12:01:22
Svar/Indlæg:
109/12
Behøver ikke en vild computer til at køre cs 1.6....tror snart det gamle firkantede spil kan køre på onboard grafik;)
Sorry for ot...!

GamerFreak

Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2007 12:03:05
Svar/Indlæg:
109/12
Men kan da godt samle en pc til dig for under 10.000, og den kan jeg da garantere for dig kører perfekt cs.source 1.6, må jo smide en pm, så vil jeg gerne hjælpe dig og så har du trods alt en helt ny med fuld garanti også;)

Gamer_Chres

Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2007 12:48:38
Svar/Indlæg:
1158/321

jaec

Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2007 13:04:20
Svar/Indlæg:
133/11
her er en ny pc som spiller alt, og du vil være godt kørende i lang tid.

http://topdata.dk/product.asp?...