P5N32-E SLI vil ikke boote

Bundkort / CPU d.  03. maj. 2007, skrevet af MrMojoRisin
Vist: 326 gange.

MrMojoRisin

Overclocker
Tilføjet:
03-05-2007 23:23:20
Svar/Indlæg:
121/19
Har fået et problem med mit ny indkøbte P5N32-E Sli

Mobo Asus P5N32-E Sli
Cpu E6600
Ram 2GB Corsair CM2X1024 - 6400C4
Ny indkøbte dele^^

GPU BFG 7900GT
PSU Enermax 600W

Ville opdatere bios´en til 1002, gjorde det igennem den indbyggede auto update. Da den var færdig og bad mig om at genstarte, ville den ikke mere.

Når jeg prøver at starte den nu kan man høre/se blæserne starte i nogle sekunder, også resetter den, med en klik lyd ligesom om man bruger reset knappen

Har prøvet med en anden klods ram, skiftet rundt på placeringen men det hjalp ikke.

Prøver jeg og tænde uden ram, så kører den videre uden og resettet. Hvis det har noget og sige.

Det hjalp heller ikke og cleare CMOS. Harddisk, grafikkort er tjekket i et andet mobo. Somsagt prøvede jeg også med en stang 512MB ram, jeg havde liggende fra en Dell Optiplex

Cpu har jeg ikke mulighed for at tjekke.

Nogen gode idér eller forslag, har næsten pakket mobo ned og klar til at sende til RMA☹

TheReazepter

Elitebruger
Tilføjet:
04-05-2007 16:20:36
Svar/Indlæg:
772/49
jeg havde et ligende problem engang jeg skrev biosen om på min gamle computer..

Jag fandt meget venlig mand(http://www.biosfix.dk/priser.h... ) som flashede den om for mig, for en 50kr.

Synes du skulle gøre det samme, og så ellers lade være med at flashe din bios medmindre det er dybt nødvendigt.

MrMojoRisin

Overclocker
Tilføjet:
05-05-2007 05:31:19
Svar/Indlæg:
121/19
Takker, tror også selv det er min bios der er fejl på.

Jeg lader forretningen bikse den. Regner med garantien virker når sådan noget sker, mens man benytter en af bundkortets indbyggede funktioner