Medlem siden siden startede... har læst masser af indlæg i forummet, og svaret på en del, men som andre har skrevet, så flyder forummet nærmest over med indlæg i genren "10k - hva' ska' jeg købe?" og "hjælp - er gået fast" hvor det sidste normalt består af 3 linier uden nogen form for tegnsætning, eller blot antydningen af korrektur, og ikke det absolutte minimum af oplysninger der skal bruges for at hjælpe med problemet. Når så den manglende tegnsætning og korrektur lægges oveni, bliver indlægget simpelthen så træls at læse (for mit vedkommende), at jeg springer det over...
Ovenstående er for mig hovedårsagen til at jeg ikke rigtig gider mere, og oveni kommer så et nærmest oldnordisk (glem nærmest - oldnordisk er vist dækkende) forum, der mangler overskuelighed og helt basale muligheder for at citere tekst, indsætte billeder m.m.
Den sidste store ankepunkt (som er påpeget millioner af gange efterhånden), er den urimiligt lange tid siderne er om at loade... Jeg skal ikke her bruge masser af tid på at fortælle at siden er langsom, men måske i stedet stille et par spørgsmål:
Jeg har i den senere tid (6+ mdr.) hørt gentagne gange - "den nye og forbedrede side er *liiiiige* om hjørnet. Det kommer hurtigere end i tror"
Sprøgsmål: Hvornår er det? jeg er ved at være ret ligeglad med, hvornår den dukker op, men jeg forstår ikke, hvorfor i ikke melder ærligt ud, og siger at der går nok 2 mdr. mere - så har folk noget at forholde sig til, i stedet for "i morgen - venner... I morgen..."
Og det andet er: hvorfor holde kortene så tæt ind til kroppen vedr. det nye design? "vi har masser af overraskelser i vente, til alle jer brugere med det nye design" - hvorfor *skal* det være overraskelser?
Er layoutet på oc.dk virkelig så banebrydende, at det vil blive stjålet, hvis i løfter sløret for, hvad vi kan vente os?
Det kunne måske ovenikøbet lette overgangen, når man tænker på, hvor meget bøvl, der var med den sidste overhaling siden fik?
Nu er der sikkert flere, der vil råbe op om, at jeg *overhovedet* ikke kan tillade mig at kritisere at folk staver som en brækket arm, og kommaterer med en peberkværn. Men det kan jeg - for det er *min* mening, og jeg mener godt at kunne kende forskel på, om folk lige har skimmet indlægget igennem, og fjernet de værste brølere, eller blot klikket post, i samme øjeblik sidste bogstav var skrevet.
PS: kigger man efter, er det sikkert en stavefejl eller 2, og et komma der sidder forkert... Men det er ikke ulæseligt, vel? (og det er ligesom hele pointen).