Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2007 07:21:46
Svar/Indlæg:
5410/123
Hej oc'ere.
Jeg sad til et lan party, og spillede på min pc (sjovt nok). Det eneste der blev meget belastet var gfx. Lige pludselig gik skærmen i standby. WTF!!?? Lorte skærm. Så kiggede jeg ned på kabi. HDD lampe lyste konstant ligesom den anden "Jeg er tændt" lampe. Nå. Genstart. Kan bare høre at cd-drevet kigger efter en skive, ellers ingen forskel. Nå. Så tog jeg strømmen. Lod den stå et minuts tid, satte den til igen, og da jeg så trykkede på knappen rykkede blæserne lige, og så tilbage. Hmm... Det mærkelig er at blæserne i psu gjorde det samme? Så holdte jeg tænd knappen inde, og blæserne nåede en lav fart, og det begyndte MEGET hurtige at lugte MEGET brændt :x
Har siden prøvet clear CMOS, holde Insert inde osv.
Så prøvede jeg at pille alt fra. Alt. Så kortsluttede jeg psu, og den kørte fint. Så satte jeg blæsere på, og harddiske, og cd-drevs. Kørte helt fint. Så pillede jeg det fra, og satte den til bundkort. Så lavede den det nummer igen.
Så prøvede jeg en anden psu. Samme nummer, bortset fra at den slog fra når jeg holdte knappen inde. Det var ikke en kvali psu...
Nu har jeg bundkortet liggende på en kasse på mit bord, og afventer jeres forslag. Hvad gør jeg?
P.S. Har prøvet gfx i anden pc. Det virker fint :)