#5
OK.
Jeg er sikker på at jeg kan få ombyttet den ene blok, da det tyder på en produktionsfejl (chip der ikke er loddet som den skal) men spørgsmålet er om de siger jeg kan rende og hoppe med den anden blok? Det er pisse træls, da jeg ikke har nogen mulighed for at få enavia til at betale, selvom de et eller andet sted er skyld i fejlen.
Spørgsmålet er om jeg skal skrive det til A-data at der udmiddelbart ser ud til at være fysiske skader? Jeg tror bare ikke at de ombytter, hvis det er tilfældet:
Dear Jakob,
If you can't go back to the store where you bought it for repair, A-DATA
headquarters in Taiwan can provide the repair service if it is within the
warranty term and without physical damage. Please provide clear front and
rear pictures of the module for us to identify the warranty information as
well as the product situation first. And provide the shop proof like
INVOICE of the module for us to identify the warranty information. Also
inform us what country you live.
Regards,
Måske kan man lave RMA i europa, men det forventer jeg at de kan svare på. Jeg skal først finde ud af om jeg skal skrive det med skaderne til dem i mailen.
/Skipper