video fryser maskinen?

Diverse d.  09. maj. 2007, skrevet af Empty_soldier
Vist: 219 gange.

Empty_soldier
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2007 23:56:57
Svar/Indlæg:
210/58
Hey jeg sider her og vil gerne til at se en film *.avi fil...

dusør udgivet... tjek i bunden :e

RED WARSZAWA - SKINBOY

http://www.outbeat.com/rw/skin... (divx).avi

hvis nogle af jer andre skulle være til rws, syrede stil?!

nå men lortet fryser, har prøvet med anti virus, bit defender, 3 forskellige codecs pack's
Ace mega
xp codecs
k-lite codecs

og aner ikke hvad jeg skal gøre... :(

lige så snart man åbner filen/filmen, i mit filfælde VLC player, men også alle andre media players... undtagen af en eller anden mærkelig årsag ikke min smartmovie converter til min telefon... men så kan jeg ikke rigtig bruge min 22" widescreen skærm til en skid...
nå men det tager omkring 30 sec at lukke programmet igen... først skal man trykke programmet op, så skal man trykke på luk knappen, så lukker det ned efter 10-15 sec, så venter man 10-15 sec og så stopper lyden...

Please hjælp mig... gir en øl i lufthavnen, eller på den lokale ;) hvis nogen kommer med en løsning! :e :e :e

Fiddoo
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2007 00:16:34
Svar/Indlæg:
1293/104
Prøv at trykke ctrl/alt/delete inden du starter en video op. Så kan du aflæse dit cpu forbrug. Jeg er næsten sikker på den stryger op på 100%, hvilket er årsag til at din pc fryser.



Lassie76
 
Overclocker
Tilføjet:
10-05-2007 09:22:37
Svar/Indlæg:
4/1
Min kammerat har haft samme problem, efter han lige havde formateret sin pc. Vi prøvede ALT - codecs, installere nye og ældre versioner af WMP, reparere windows - intet hjalp.
Til sidst formaterede han sin pc igen, og så virkede det. :)
Prøv at reparere windows, og hvis det ikke virker, så er der vist ingen vej tilbage x(



Empty_soldier
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2007 10:46:40
Svar/Indlæg:
210/58
#2 tja så er der vel ikke meget andet tilbage at gøre :r

#1 hvis du havde læst lidt mere grundigt var det ikke det der var mit problem... og du kom heller ikke med nogen løsning :e

men tjekkede :) den brugte kun 30 %, mens alt andet steg til cpu blev brugt til 100% så der havde du ikke helt taget fejl ;)