Vista Suspend to ram...

Om siden d.  11. maj. 2007, skrevet af bodyman
Vist: 423 gange.

bodyman

Elitebruger
Tilføjet:
11-05-2007 12:34:52
Svar/Indlæg:
2333/391
Hej,

Jeg køre med Windows Vista, og valgt i aftes at prøve og Suspend to ram, og da jeg ville starte min maskine her til morgen, starter maskinen op, men intet billede på skærmen? og man kan se skærmen står og søger signal, og tastaturen er også frosset, men kan ikke eks. slå numlock til og fra...

Har også prøvet det uden at maskinen er overclocket, men problememt er det samme...

Jeg er nød til at slukke for strømmen på stikkontakten, og tænde igen, så starter den godt nok op og ender på skrivebordet med de programmer som også var åben igår...

Så går jeg ind og ændre funktionen til Hypernate i stedet, det ser ud til at virke, det lukker ned og starter fint op, men ved denne funktion kommer den og siger at der ingen sound device er installeret LOL...

Nå så nu har jeg bare helt droppet det, og bare sat til at den skal lukke computeren når jeg klikker på den knap... Og det er heller ikke fordi jeg bruger den funktion, ville bare lige prøve...

Men er der andre herinde som har problemer med dette ??

Kunne jo være det var en generalt problem?

bodyman

Elitebruger
Tilføjet:
11-05-2007 20:31:16
Svar/Indlæg:
2333/391
Ingen ??

bodyman

Elitebruger
Tilføjet:
12-05-2007 15:36:29
Svar/Indlæg:
2333/391
Slet ingen der har haft problemer med Windows og Suspend to ram ?? Virker underligt hvis det bare er mig ?

bodyman

Elitebruger
Tilføjet:
12-05-2007 20:48:42
Svar/Indlæg:
2333/391
Nå men igen har man så brugt flere timer på selv at finde ud af det, og tænker har vi overhovedet brug for oc.dk mere??

Problemet er åbenbart meget kendt, også af M$... Og M$ har en fix til problemet, men man skal ringe til dem og få den!

Da jeg har OEM version, skal man så betale for det, og det gider jeg sku ikke... så heller undvære den funktion!

Men kan blive lidt pist over M$ måde at føre forretning på, jeg har købt en produkt, af dem! vil jeg sku også have mulighed for at få den hotfix gratis!!!

Men i flere forums kommer dette problem frem med at lyden er væk efter den kommer ud at sleep mode, så det lader til at være et vista problem og ikke et hardware problem da det lader til i andres tilfælde at virker perfekt i Windows XP, nu har jeg ikke testet denne maskine i Windows XP, men tror det er sådan landet ligger...

Tråd lukket fra min side...

TB

Elitebruger
Tilføjet:
15-05-2007 08:07:18
Svar/Indlæg:
767/51
Løsningen ligger på nettet, kig på google.com Jeg mener endda den ligger i MS Knowledgebase, så sæt igang.

Min har det problem at det egentlig virker fint, men 5 minutter efter man har bottet den op igen rebooter den med bluescreen - det gør den HVER gang!

Jeg bruger også hibernation.

Ghe2

Superbruger
Tilføjet:
15-05-2007 08:33:14
Svar/Indlæg:
732/39
#3 Self. har vi brug for oc.dk, men en skal jo ud og læse om problemerne før vi andre kan få en løsning.....og det var dig denne gang....man kan ikke få alt serveret på et sølvfad.
MS support koster gratis.....de første 90 dage har du gratis support.....også på OEM.