Det er fordi de mangler volt, ds3 giver vist ikke mere end 1,8 standard. Tryk på ctrl + f1 når du er inde i bios, så kan du selv give rammene mere volt, det står på dem eller æsken hvor meget under M.I.T.
#02 Har givet den +0.3V det burde give 2.1v har også prøvet med +0.5V som skulle give 2.3v... Men over +0.3V så kommer den under status med at DDR18 faild :(
#03 Har set en test herinde hvor de har brugt PC8800 Ram. på dette bundkort, så man burde i det mindste clock dem til 900 Mhz ?
Prøvede med de samme indstillinger som de Corsair ram jeg havde før og det var FSB på 413Mhz det giver 3300Mhz på cpu og 826 på ram, og med de her kingston som skulle kunne ta 900Mhz ja der fejler den...
#8 det var mere svar nummer 3 jeg svarede på hehe :)
Men ved ikke hvilke ram jeg skal vælge så :( for den liste gigabyte har over godkendte ram, halv delen af de ram kender jeg ikke navnet på, og hvis jeg søger på de kendte mærkers model nummer, kan jeg ikke finde dem på edbpriser.
Jo jeg kan finde nogle OCZ OCZ2N1066SR2GK. og koster lige 700 kr ekstra...
Corsair har lavet gode oc ram,men da var det DDR og ikke DDR2. når vi kommer til oc med DDR2 kan de ikke være med. prøv at kigge efter et sæt G.skill cl4 PC 6400 (de sorte) ellers A-Data cl4 6400 hvis du vil lidt ned i pris,ellers skal du nok finde en tusse til ;)
hvad er specs på de kingston ang.. timmings . nogen boards skal sættes manualt for at kører rigtigt . prøv i biose og ændre dem , med det volt og timmings som kingston anbefalder . måske er det din divider på mb der ikke kan . ved ikke helt om din mb kører med de talant eller extreme ram ,