Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2007 21:05:35
Svar/Indlæg:
11/7
Hej
Min gamle fujitsu siemens (FS 1826 MB) Scaleo T blev forfærdelig varm, hvorfor jeg ville sætte ny køler på CPU samt en blæser på north Bridge - det var dumt. Da jeg sætter en 40 mm Silenx på den eksisterende alu profil ville PC' eren ikke længere starte op. Den tænder i 3 sek og lukker ned igen. Nå, jeg forbinder det ikke med blæseren - skifter alt for at finde fejlen, køber sågar en ny CPU men intet hjælper (jeg må indrømme, at jeg ikke tænkte på at blæseren kunne være fejlen, hvilket jeg stadig ikke helt kan forstå). Så finder jeg ved et held et mobo på eBay i Tyskland til 5 Euro (så jeg slipper for at reinstallere alt) og sætter det til, alt kører: Så konklusionen var klar; mobo var ødelagt nu er det fikset - troede jeg. For da jeg for et øjeblik siden sætter blæseren på north bridge igen og tilslutter den FAN2 stikket (som er 4 pins, blæseren er 3 pins) sker det samme igen...Det eneste der er ændret er en 40 mm blæser sat på FAN2 stikket???? Kan en blæser lave så meget ravage, og er der gode forslag til hvad jeg skal gøre her???
/Martin