Jeg ville overveje om det måske ikke ville kunne betale sig at bestille alt fra samme butik, evt. samlet (med mindre saml-selv er hele idéen). Det gør også RMA lidt nemmere i de fleste tilfælde ;)
topdata.dk har systemer der ligger meget tæt på det du har fundet.
#2, meget enig. Der bliver bare for meget bøvl i tilfælde af RMA el lign.
Jeg ville måske vente 1-2 mdr. med at bestille hvis dette er muligt. Priserne skulle falde på intel processore, dvs. du for 2000 kr. kan få en Q6600 :)
Jeg vil sige det er fint... Der går rigtig lang tid inden der kommer noget den ikke kan trække, og jeg vil ikke vente til priserne flader.. For priserne falder sgu altid, og skal man vente, får man aldrig købt noget.. Fin comb :) Go for it!
Det eneste jeg kan se som næsten skal udskiftes er hd´en.. vælg en Sata2 istedet den er hurtigere og desuden er den også billiger ;) vælg evt. en som denne http://edbpriser.dk/Products/L...
du kunne os vælge en sata brænder men det er kun hvis du vil slippe for det store ide kabel...
Med hensyn til RMA kan jeg altså ikke se hvorfor det skulle være nemmere at købe en presamlet pc. Tværdimod hvis der skulle opstå en defekt skal hele spanden måske til rep. istedet for den enkelte del.
At jeg bestiller fra lidt forskellige forhandlere har kun noget med lagerstatus at gøre.
Sir D_Devil: Tak for det, den Sata2 havde jeg ikke lige set.