Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 19:02:31
Svar/Indlæg:
2872/90
Så fik jeg lige blod på tanden igår efter at ha læst lidt oc med nogen ultra kort.. når men fik geninstalleret windows og fjernet vista..
Installere de vigtigste ting og osv. Så så jeg der var kommet en ny bios til bundbrættet,, hentede den flashede via asus update..
alt forløber godt indtil den skal lukke windows nej :no:
imens den er igang med at lukke ned hopper der en fejlmeddelelse op hvor der stå noget med (fejl kan ikke læse disk i drev. check om der er disk i. og noget med a: diskette drevet..
åh har bare ingen cd i drevet og slet ikke noget diskettedrev.. trykker så anullere et par gange men den fejl ting popper stadig op igen og igen. prøver os at trykke forsøg igen, men intet hjælper.. goddamit.,
Jeg giver så min computer bare et lille spark.. den slukker så endelig, om det var sparket eller tilfældigt ved jeg så ik..
Men men der er bare sort skærm 😩 😩 Prøver så at genstarte og slukke bag på Psu´en, men intet hjælper..
Jeg åbner min com og prøver at resette bios et par gange men stadig intet viser sig på skærmen..
Øv Øv ØV nummer 2 kort som går i smadre pga. bios flash.. GODDAMIT!! når går ned og henter mig en halv liter pilsner Urquell.. bæller den imens jeg tænker på hvordan fanden jeg for liv i den igen..
hmm når men piller da lige batteriet ud, drikker ud.. henter en ny bajer og sætter det i igen..
YES SIR DER KOM SGU LIV I LORTET 😲 😲 🤣
Nu virker dyret sgu igen med ny bios og hele svineriet..
Helt seriøst være mere heldig???