#8 & 10
Jeg har haft den oppe og vende og sad sådan set også og tænkte over spørgsmålet da jeg skrev indlægget. Derfor skriver jeg også som jeg gør i #0 for at høre om folks mening om sagen - vel vidende at jeg ville få svar i alle ender af spektret.
Det er ikke som #2 skriver mig der skal oprette sagen hos postdanmark, men ham der havde sendt mig pakken. Vedkommende var ikke hjemme i det tidsrum på en uge fra modtagelse hvor anmeldelsen skulle ske og sagen er dermed taget af postdks bord.
Tråden var nok også oprettet i irritation over de stive regler der er hos PostDanmark, da der så ikke var nogen som helst mulighed for at genoptage sagen, men jeg har vist lært at man ikke skal begynde at kigge sig om efter sådanne muligheder som jeg selv foreslår i #0.
Nu håber jeg at tråden i god ro og orden kan få lov at ligge hen, og screendumpet må du da gerne beholde og kigge på hr. Anonym - det er til et andet bundkort.
Igen, tak for indlæggene alle sammen. Det er da rart at blive klogere - også på moralske spørgsmål:)