Apogee GT er det kølehovede der køler quadcores næstbedst, kun overgået af ét andet hovede, hvilket jeg ikke kan huske hvad hed, men det var oppe at vende til CES messen i foråret, hvor Apogee GT blev lanceret.
Er det til Dualcore, er jeg ikke helt så sikker i, hvilket er det bedste, men mon ikke også at Apogee GT er retgodt dér også?
Hvis det bare er til at køre stock, men for at fjerne varmen mere effektivt, så er det én fed, hvilket CPU hovede du vælger, så længe der bare er et tilstrækkeligt flow.
Til 2 xeons, et 1950Pro og NB, vil jeg anbefale dig at komme op i mindst en triple radi, hvis det skal gøres støjsvagt, men hvis det som tidligere nævnt, bare er for at samle kølingen til få 120mm blæsere, skulle en dual, elelr to single, BIP fint kunne klare opgaven, men så bliver det med temperaturer svarende til stock kølerne, måske lidt lavere.
Til X1950Pro kortet, så vil jeg anbefale dig at købe en EX X1800/X1900 blok, da de køler godt, er lavet med henblik på højt flow og dermed ikke er ret flow restriktive.
Til NB, der er Heatkiller eller EK mine favoritter, hvor Heatkiller har et "intel edition" hovede, der kan monteres på bundkort med ringe.