Jeg er matematisk student årgang 2004. Efter sommerferien 2004 startede jeg på DIKU, men i løbet af efteråret fandt jeg ud af, at det ikke var det jeg ville alligevel... Derfor stoppede jeg, og arbejdede lidt for min far i stedet.
Jeg fandt ud af at tre andre venner skulle starte på matematik kursus januar 2005 (mine karaktere i matematik på gymnasiet var ikke så gode, og skulle bruge lidt højere snit for at komme på DTU), så jeg valgte at starte sammen med dem, dette foregik hele foråret, da vi nåede sommerferien, havde jeg ikke lyst til at studere, så jeg tog et halvt sabbatår/arbejde for min far.
Januar 2006 vælger jeg så at få arbejde for at tjene lidt penge inden jeg skal ind og studere.
Jeg startede på DTU i september 2006 og er glad for at jeg har haft den ekstra tid til at finde ud af hvad jeg virkelig gerne ville, og til at tjene nogle penge.
Det er virkelig dyrt at flytte hjemmefra, og man bruger mange penge i starten på bøger osv.
Derfor uden at kende dig, vil jeg foreslå at du tager et halvt år som vikar, tjener en masse penge, og så tager et halvt år med matematik a og kemi b (man kan få SU samtidig), du kan selvfølgelig også vende rækkefølgen om.