Jeg at de test jeg har fundet virker alt for tæt på hinanden. Det virker som Nvidia lige kontaktet AMD/ATI og fortalte dem hvad deres mid-end kort ville give i score og så ATI valgt at gå efter det samme hmm. Nogen der kan lugte.
Kartel samarbejde mellem de to? For at priserne og deres performens er 100% ens tyder på noget samarbejde for at holde priserne oppe kunstigt til de to firmaers fordel. Men som i sidste ende går ud over os forbruger :no: :'-(
Hva, er der nogen der har testet grafikkortet på Crysis? Jeg fik det pågrund af mit WoW laggede, senere hen opdagede jeg så Crysis men har ikke spillet til at teste, må vente til jul. Nogen der har noget? 🙂
#21 Der er jo muligheden for at hente en demo af Crysis og få det testet 😉 Men ellers er jeg 100% på at du vil kunne trække det med HD2600XT (med sparsomme detaljer)
#24 Det plejer da at være MEGET velset at bruge ældre tråde som inspiration i stedet for at lave nye hele tiden. Folk plejer da at brokke sig ivrigt over det i hvert fald 🤣
Tror ikke jeg er interesseret i at bytte noget. Jeg tænkte om det kunne skyldes at der skulle sættes et 1-2 GB RAM mere i? Og hvor meget koster det at sætte 1-2 GB RAM i? 500-1000 kr,-?
Kan du ikke udfylde din maskine lidt mere præcist. Med hastighed på ram osv. Oplysningerne kan du få ved bl.a. at køre et diagnosticeringsprogram. Der findes flere, men jeg kan ikke huske navnene på dem på stående fod, da jeg skriver fra den bærbare pc 😕
Hvor kan jeg finde de oplysninger henne? Et andet spørgsmål: Jeg har fundet ud af at mit spil køre glimrende, men der når der kommer de der reklamer i starten og når jeg skal vælge mellem Single eller Multiplayer lagger den, nogen bud? Spillet køre fint
Tak for det #32 men ved ikke lige hvordan det skal bruges. Den fortæller ikke rigtig noget konkret om hvilken slags CPU jeg har og RAM, ik andet end det er DDR og fra Kingston