til at ligge... Tænkte den er bedre end standard køleren? Så den ryger på... MEN! For ikke at skade chipsættet skal jeg have skaffet mig sådan en firkantet filt beskyttelses ting.. Jeg ved jeg har set den før på en online net butik.. Er der nogen der kan hjælpe? 😛
Ved at coolerkit har haft sådan nogle før. Kan dog ikke lige finde dem på deres hjemmeside lige nu, men skriv en mail til dem - de er altid flinke til at hjælp.
#8 Jeg kan godt lide lave temps, selvom det ikke nødvendigvis hjælper på mere oc 🙂 Den zalman må da unægteligt være lidt bedre end den lille std. køler?
Jeg købte sådan en pude med, da jeg købte vandkøling til min computer. Men nForce 650i chippen var simpelthen ikke høj nok til, at køleprofilen kunne få kontakt, når puden lå på. Jeg kan ikke sige, om det samme er tilfældet med P965, men nu er du da advaret.. 😉
Det kan IMO være totalt lige meget med sådan en.. tænk på hvor lidt en chipsetkøler vejer - du skal virkelig være en kegle for at brække noget af kernen 😉
Chippen er hardcore:) Jeg skrevede noget superlim agtigt kølepasta af med en kniv og voldede køleren på så den er vist ikke i farezonen.. Men med luft på tror jeg sagtens standardkøleren holder 🤡 (du får lige en klovnesmiley)