Superbruger
Tilføjet:
25-05-2007 03:16:22
Svar/Indlæg:
1186/81
Hejsa,
har lige siddet og kigget lidt på hvordan det stod til med udviklingen af bundkort, og har lagt mærke til at Intels nye chip P35, er umulig at finde med SLI support?!.. eller er det bare mig der ikke har kigget ordenligt efter!?..
Godt nok var jeg en ATI fan, også det der forklarer mit nuværende GFX, frem for nvidia 7900GTX, men hold da K**T hvor det kort larmer... hvis jeg smider køleren på 100% power ku man tro naboen støvsugede.. og efter de tests jeg har læst af deres HD2900XT skulle det ikke være blevet bedre..
i et skema fra 0 - 5 der angår hvor meget det larmer fik HD2900XT 4, når det bliver presset, hvorimod 8800GTX fik 2 under samme pres. tror faktisk også der var 8800GTS 320 i SLI med, og det larmede også mindre under pres..
så helt ærligt.. med de kort der er ude lige nu fra ATI syns jeg det er for dårligt at det ikke er til at finde et bundkort med P35 chip som også har SLI support.. ret mig hvis jeg har overset det, og de er til at finde alle steder.. ku jo have overset det..
Forresten har socted 775