Hey alle heldige mennesker på denne side, der kan finde ud af at lave en bruger :D. Som jeg skrev i mit tidligere indlæg, har jeg forsøgt, at lave en bruget her på sitet, men stadig uden held. Formålet med denne bruger skulle først og fremmest være, at bruge køb/salg funktionen, da lidt mere "nørdede" komponenter er svære at afsætte på dba. haha :P
Nå ja, men Jeg har omkring juletid investeret i et sølvfarvet Xclio 2 kabinet, som jeg virkelig har været glad for. Nu er mit nyeste projekt, at lave et vandkølet htpc system, tilslutte det et full hdtv, oh bruge maskinen som konsol i stedet. Min pointe er, at jeg skal bruge et htpc kabinet, som kan stå sammen med mit andet hifi udstyr på en stereohylde.
Kabinettet er velholdt. De to store 250 mm blæsere virker perfekt. De er som i nok ved begge regulerbare. Alle dioderne virker. Jeg har stadig kvitieringen. Kabinettet har et imponerende airflow. Da jeg selv skiftede fra mit Packardbell Hawaii, til dette faldt min system temp. med næsten 10 grader. Udover dette har kabinettet fået scoren 100/100 points på: