Dårlig tone på Overclocking

Diverse d.  26. maj. 2007, skrevet af skougaard1
Vist: 1131 gange.

skougaard1
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2007 23:34:06
Svar/Indlæg:
29/2
Kiggede lige i to salgstråde idag, hvor tonen imellem sælger og specielt nogen "køber" var rigtig grim. Noget med et XL800 ati kort der var for dyrt.

Admins hvad med lige at få kigget i nogen tråde og slettet nogen brugerprofiler ???
Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
26-05-2007 23:46:11
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg kan kun være enig i at den tråd er for sindsyg. Og jeg må sige, at jeg har svært ved at forstå, at folk kan have så svært ved at opføre sig pænt.
Nogle er jo nede på børnehaveniveau, og helt ude af pædagogisk rækkevidde😐...

Normalt skal tråde med dårlig tone tages i opløbet, og os crewmembers kan jo ikke være over det hele - desværre.
Mht. sletning af profiler, er det jo ikke normalt noget vi gør; men samtidigt kan jeg da hurtigt nævne et par stykker, jeg gerne så fik sparket.


#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2007 23:50:42
Svar/Indlæg:
1581/5
tjae det hjælper nok ikke engang at lave det til et betalings site, for de små børn der ofte spammer forumet herinde er sikkert så forkælede at mor og far betaler + der egentligt ikke er noget specielt på siden man gider betale for :/ må nok bare erkænde at denne side er ved at dø.


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 00:03:30
Svar/Indlæg:
10398/435
#2, nej den er ikke 😛 emil skal lige op på 30000 posts først 😀

#0, Jeg har fulgt op på sagen nu.


!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 00:03:45
Svar/Indlæg:
3944/384
#2 Slap dog af! HWT.dk dør aldrig!! 😎 Der skal bare rydes lidt ud... Adminsne skal bare være lidt hårdere :)



Shake


Slow-mo
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 00:07:41
Svar/Indlæg:
330/34
Jeg må desværre ligeledes erkende tonen herinde er blevet hårdere. :no:

Tråden som #0 refererer til er jo fuldstændig håbløs. Efter sådan en tråd bør crewet kraftigt overveje om denne opførsel ikke bør udmønte sig til los.

Ja vedkommende kan lave en ny profil, men der skal absolut sanktioneres ellers vil et godt site som dette tilsidst forsvinde.

Slow



riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 00:22:43
Svar/Indlæg:
7241/274
Ja der går lidt børnehave i den herinde en gang i mellem!
Jeg tror at det er fordi folk bliver personligt angrebet på deres person at de føler sig nød til at flippe fuldstændig ud jeg har da selv prøvet det et par gange..


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 00:29:58
Svar/Indlæg:
1085/26
Vi må da håbe de bliver bedre til at snakke med andre mennesker ... men jeg taler oftest tilbage til folk som de taler til mig ... selvf på en god og konstuktiv måde ...

Svin mig og bliv svinet ... men jeg kan nok alligevel ikke synke så langt som noget ...

// ouT


sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 01:07:29
Svar/Indlæg:
2516/381
Jep... tonen er ikke hvad den har været...

sad lige og læste i en salgstråd, vedr. en X6800 cpu,, De sidste par indlæg har ikke rigtig noget med selve salgstråden at gøre.. Det er hvis mere af personlig karakter 😕


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 01:47:42
Svar/Indlæg:
2872/90
Har lige læst tråden.. Fik god grinern over dem.. Måske fordi jeg letter beruset.. 😛
Problemet ligger i at folk herinde er blevet så unge 13-17 år og de har nada forstand på hardware.. oplever dagligt folk kommer med kommentare uden lige at check op om de ting de skriver virkelig holder..

I et helt år skrev jeg ikke andre steder end i mine egen tråde fordi jeg ik havde viden nok til at give noget fra mig.. I alt den tid sugede jeg en masse ting til mig og nu vil jeg da selv mene jeg kan komme med en rimelig god hjælp til folk.
Hvis nu folk gad bruge lidt tid på at lære nogen ting inden de bare fyre lort af. Kunne det her gode forum for noget af de gode gamle tider tilbage..

Angående salgs tråden er det jo bare et typisk eksempel på folk virke ik gider høre på hva andre siger!! Ik et enestående tilfælde.. 😕


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 02:57:20
Svar/Indlæg:
6531/410
syntes flere og flere begynder blande sig i hvad pris en sælger sætter sine ting til.

normal er reglerne sådan at man kun poster i en slags tråd hvis man vil købe.

er prisen for høj skal sælger nok finde ud af det ved at han ikke får nogle bud.

er der en køber der byder for højt er det hans skyld , det er køber der skal undersøge om prisen er fornuftig ikke alle mulige andre.


matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 03:28:56
Svar/Indlæg:
5600/32
#2, Der er nok nærmere ved at ske et generationsskifte, end at siden er ved at dø. Jeg kan også tydeligt mærke, at den er meget anderledes, end da jeg forvildede mig ind på den første gang for en 3-4 år siden.. 😕


IronFist
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 03:36:59
Svar/Indlæg:
409/12
Hvis nu Crew gav profilerne angloamerikansk/pipes/najs som er en og samme person et spark ud herfra. Så ville der hurtigt være luget ud i de mest svinske kommentarer i salgstrådene.


Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 06:52:00
Svar/Indlæg:
6899/119
Nu har jeg ikke fået læst alle de deaktiverede posts i den X800 XL tråd, men for mig ser det altså også ud som om sælger er lidt af en smartass i den tråd.


Z-5500
 
Overclocker
Tilføjet:
27-05-2007 07:08:31
Svar/Indlæg:
231/20
hej det mig som sælger ATI X800XL,, de har allerede destrueret mit salg da de skriver den er max 400 værd eller max 1000kr, jeg tror egentlig ike de ved hvad man kan bruge et All in wonder til og hvad de kan af mange ting til prisen for jeg gav dengang 2676kr ved shg, kortet det kan jo sagtens spille de nye spil uden probs


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
27-05-2007 10:24:52
Svar/Indlæg:
14079/622
Salgstråden skal IKKE diskuteres her - i må tage den over PM.
Alle indlæg vedrørende emnet vil blive slettet.


steen
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 10:29:47
Svar/Indlæg:
2870/65
# 10 Hørt


Gavstrik
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 13:41:27
Svar/Indlæg:
650/97
Syntes det er generelt for online forums, hvor folk kan gemme sig bag ved en anden identitet end deres egen. Problemet er, at de udtalelser folk kommer med ingen konsekvens har. Oplevede det forleden dag, da jeg ville spille en times CS, men droppede det efter 20 min., gad simpelthen ikke sidde dels at høre og læse, hvor meget folk sad og svinede hinanden til.

Når det så er sagt, er det vel heller ikke værre end at slette folks brugere, når de ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt. På et eller andet tidspunkt bliver folk vel trætte af at oprette e-mail adresser for at kunne oprette en ny bruger.

Gav

P.S. Syntes da ikke siden er ved at dø.


SIOUX
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 13:42:48
Svar/Indlæg:
1478/40

10# lige præcis...


Sønne
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 14:44:57
Svar/Indlæg:
2263/135
Jeg syntes hellere man skulle bande folk i et par dage i stedet for at slette deres profil med det samme. Gør de det så flere gange kan man slette den.
Ved ikke om det er muligt? IP bande kan man jo ikke da man bare kan logge på fra en anden PC.

Bare et lille forslag 😉


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 14:45:24
Svar/Indlæg:
4230/89
#17 rigtig nok, at folk tror de kan tillade sig en hel masse fordi de ikke kan se en i øjnene her, hvis man snakker sammen normalt facetoface, ville det sq gå galt for dem hvis de opfører sig sådan 😉

og btw, så er der da andre "gode" hardware sites hvor de kan sidde og lukke deres l*rt ud, og flamme hindanden langt ind i helvede hvis det er hvad de vil 🙂

og hvis folk syntes hwt.dk er ved at dø, så tænk lige på det er sommer, og der er rent faktisk nogen af os som har et liv ved siden af computeren 😉


Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 15:27:18
Svar/Indlæg:
6899/119
#19

Det er vist også sådan crew bærer sig ad :)

Eller i hvert fald en advarsel eller to før man får sparket.


Gilbert
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 15:43:42
Svar/Indlæg:
4089/252
Jeg synes det er fint nok at folk blander sig hvis en sælger tager en urealistisk pris. Jeg vil mene at denne side skal opfattes seriøst, og så må brugerne også passe lidt på hinanden.

Problemet er nok at siden startede med at være et sted for entusiaster, og nu mere er hvermands eje. Folk uden egentlig interesse i sidens omdrejningspunkt, opretter en profil, og sælger så en masse stjålet lort (dog kun en formodning) som mobil telefoner og alt muligt andet gejl.

Salg skal begrænses til det der er relevant i forhold til sidens ånd.. Hvem overclocker et sæt højtalere, en dvdfilm eller en telefon?

En anden ting er at folk efterhånden tager deres tilstedeværelse og identitet på nettet, en tand for seriøst. Lad være med at tage det personligt, og husk der sidder folk i den anden ende.


#23
Emze
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 15:46:44
Svar/Indlæg:
666/100
Jeg håber seriøst ikk at siden er ved at "dø" 😩 Og synes forresten at det er en god ide det med at man skal betale noget for at være medlem eller lignende. Det kunne måske holde sådan nogle iriterrende typer væk fra vores elskede side 🙂
#9 Jeg er da kun 17år 😛 Og synes selv jeg har meget styr på Hardware 😛 hehe. Ej Driller bare 😉
Men det er jo også rigtigt at crew sikkert ikk har så meget tid, da der er så meget at holde øje med. Håber i forstår mig.

Hilsen
Emre G Aka Emzé 🙂 hehe 😀 😛


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 16:08:09
Svar/Indlæg:
2872/90
#23 Synes på ingen måde man skal betale for at bruge siden,!! det ville ædelægge alt synes jeg,,

Der skal derimod gives advarsler og er ved at bliver overbevist om at der skal alders grænse til her på siden for det hjælper..

Har i det sidste stykke tid prøve at leve med alle de dumme spørgsmål. Men helt seriøst. folk de gider jo ik gøre en skid ud af at få hjælp.. ingen info så man kan hjælpe dem de skriver 3 linier om deres problem, men alligvel kan man dårligt forstå hva fanden der problem er,, Og hvergang de så bliver lidt i tvivl om de ting man siger er rigtig, så opretter de lige en ny tråd om fuldstændig det samme..
Også den ting med de ik kan finde ud af at læse med i en anden tråd.., samme dag var der 3 tråde om FULDSTÆNDIG DET SAMME!!.. alle var forresten på forsiden samtidig mens det blev oprettet..




#25
Emze
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 16:15:48
Svar/Indlæg:
666/100
#24 Ved ikk helt om en aldergrænse vil hjælpe. Er lidt imod det selv fordi det garanteret vil gå ud over mig XD hehe. Men er det ikk muligt at banne en IP så hvis man får fx slettet sin bruger 2 gange så kan man ikk bruge HWT på de IP adresser.. eller noget 😛
Og det med at man skal betale for siden kunne være ligesom en scooter side jeg er med i. Du betaler 30kr i oprettelse og derefter skal du have din "bruger" godkendt, og hvis man er iriterrende får man sin bruger slettet og derefter skal man betale endnu engang. Det er smart nok, men ved det ikk helt. Det var bare en ide 🙂 hehe
Men det er sikkert total svært alt lave det, så det er op til crew. Jeg kommer kun med forslag, ikk med komandoer 😛 hehe

Emre G Aka Emzé 😛


#26
Spy
 
Overclocker
Tilføjet:
27-05-2007 16:28:19
Svar/Indlæg:
99/18
Hejsa
Jeg har ikke set det indlæg som man lægger op til, men har nogle gange set folk ubehalig svar, hvor jeg flere gange har skrevet, en besvarelses til dem, men endt med jeg har slette det, da det ikke vil andet ind at, virke som bezin på et flamehav.

Jeg syndes at folk burte svare ortenlig tilhinande, selv om man har forskelige, meninger, hvis man ikke er voksen nok til det, tjaaaaaa
så efter min mening, så giv måske en advarelses ofentlig, og hvis personen /personer, ikke kan undskylde ordenlig, JA så slet vedkommen profil.
hvis det så går hen og blive på de anonyme indlæg, ja så lav det således at man skal være registret herinde, for at kunne svare, lave indlæg.

Det med at man skal betale, syndes jeg vil være synd og skam hvis man kommer der til.
tja det er nok bare min mening

/Spy


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 16:28:27
Svar/Indlæg:
2872/90
#25 det med alders grænsen. som jeg skriver er jeg VED at blive overbevist om det vil hjælpe.. undskyld men alle i små børn gider ik bruge en skid tid på at finde ud af det i skal ha hjælp med i spørg bare.. ja det er nemmest men i lære jo ik en skid om hvordan i selv løser problemmer.. Og de oplysninger i kommer med er så mangelfulde at vi på ingen måde har en chance for at hjælp.!

Halvdelen af alle jeres spørgsmål kunne blive besværet i løbet af 2 min hvis i lige skrev engang i google.! og det ødelægger bare hele siden med så mange dumme spørgsmål. Før hen brugte folk sgu lige en halvtime på at søge lidt rundt på nettet og fandt de ik lige det de skulle ha svar på spurgte de herinde..


Nosferatu
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 17:15:43
Svar/Indlæg:
2029/63
Folk skal bare have en advarsel første gang!

En venlig men oplystende en.
Kender endnu ikke mange situationer her på siden hvor det var nødvendigt.

Men det er altså hvad der skal til for at holde på Voksne folk :D

SÅ SKRU NU BISSEN PÅ ADMINS ;)


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 17:22:16
Svar/Indlæg:
1085/26
enig ...

bare jeg ikke skal opretholde ro og orden her ... 🙂

jeg nøjes med at kode :yes:

// ouT


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 17:29:35
Svar/Indlæg:
4230/89
#27 nu har jeg haft en profil herinde i snart 4år(dvs siden jeg var 14 :yes:)
og tror da aldrig jeg har hverken generet nogen, eller kommet med alt for mange dumme spørgsmål...

og ved da der er en del andre "unge" brugere af sitet her, som også gør hvad de kan for ikke at virke alt for dumme, ved selv lige at google deres spørgsmål, eller søge i gamle tråde først...

så tror ikke en aldersbegrænsning, men man kunne måske lave nogle synlige Retningslinier(ikke regler) om hvordan korekt brug at foraet foregår 🙂


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 17:33:10
Svar/Indlæg:
2872/90
´nu kan jeg godt se det hele bliver misforstået.. tror heller ik det er løsningen nu. men hvis det bliver ved sådan så tror jeg sgu der skal gøres noget drastisk. ellers så bliver det her forum alt alt for kedeligt..




#32
Emze
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 17:54:41
Svar/Indlæg:
666/100
#27 Jeg er altså kun 17 og jeg har haft en bruger her inde i omkring 3 år og ligesom #30 har jeg aldrig været en iriterrende person. jeg har også selv været med til at svare på spørgsmålene fordi jeg er meget inde på siden og jeg læser også en del om hvordan man løser de enkelte problemer så du skal ikke begynde at genneralisere alt for meget. Jeg bliver ikk sur men skuffet 😩


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 18:30:30
Svar/Indlæg:
2872/90
#32 nu ku jeg ik lige redigere i mine indlæg ellers havde jeg udladt det..
Blev bare lidt hidsig over en formindelig lille knægt spillede dum over en besked til mig herinde.!

Selvfølgelig er det ik alle af de unge bruger som jeg brokker mig over, men stor delen af det her problem skyldes at der er kommet mange unge bruger.

Nu lade jeg lige mærke til foreksempel mentos3, han er kun 18 og ham har jeg da set komme med mange gode råd og kommentare.. så det er ik sådan alle de yngste som ik kommer med noget positivt.. (forresten fede bukser mentos3) 🤣

Er jo os kun selv snart 22 så er ik fordi jeg er old gammel. 🙂
selvom jeg føler mig det efter en god druktur..hehe



Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 22:11:24
Svar/Indlæg:
2872/90
Når der nu snakkes om crewet skulle give flere advarsler så vil jeg nu give folk 100% ret.. men så skal der måske os gøres noget ved crewet..
Herinde er det åbenbart helt iorden at true folk med tæsk.. det har crewet ihverfald lige bevist overfor mig..

Og vedkommende du ved godt hvem du selv er og du kommer bare så kommer du til at se du fucker med den forkerte..

Så alt ialt skal ik være bange for at true folk med sådan ting frem over for der kommer ik nogen konsikvenser for jer..


Det med dårlig tone herinde ja det er åbenbart helt iorden!!




Wizard
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 22:25:45
Svar/Indlæg:
845/46
ARJJJ DareDevil.
Du kunne da godt smide et link til os, så vi kan se hvem der truer 😉


#36
Emze
 
Superbruger
Tilføjet:
28-05-2007 22:33:05
Svar/Indlæg:
666/100
#34 Ikk for at være imod dig eller noget men det lyder næsten lidt som om du selv truer 😛 Men hvad skulle "personen" true dig med ?


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 22:43:56
Svar/Indlæg:
2676/147
Er altså enig med #25 med IP ban ! :D

Jeg vil ikke sige for meget her, men der er virkelig tråde der kan pisse mig af i sådan en grad, at jeg bliver nødt til at lukke site ned en time eller 2.

Specielt NYE folks salgstråde, jamen i guder mand! Hvad "nogen" ikke synes deress ting er værd, og GLEM alt om at snakke fornuft til disse folk, det er HÅBLØST! Sådanne profiler kan jeg se fornufteten i at deaktivere, hvis de gang efter gang VIL HAVE RET i deres salgs tråde og kalder folk grimme ting, hvis man IKKE er enige med dem.

Har det sådan nu at, hvis jeg ikke genkender navnet i første omganng, så gider jeg ikke engang byde på de ting i div. tråde.

Anywho, syns sq heller ikke site er ved at dø :no:

Site er jo blevet VOLD fed efter at den er blevet lavet om. ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Til de DRENGE der har lavet det 😲

Cheers


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 22:53:06
Svar/Indlæg:
2872/90
#36 ville aldrig true nogen herinde. undskyld men har sgu domme nok i forvejen til at få entil pga. af en herinde.. folk skal bare slet ik true mig med at dukke op foran mit hjem.. folk kan svine mig til ligeså meget de vil herinde er sådan set lige glad, min grænse går bare til når folk skriver sådan noget..

Så kan godt være det lyder for dig som om jeg truer ham, men skriver bare han bare kan dukke op så for han at se at han fucker med den forkerte.. Og vil da mene det er helt orden når vores admins herinde ik gør en skid ved det..


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
28-05-2007 22:56:43
Svar/Indlæg:
1085/26
takker ...
37#
IP ban er ikke en løsning ... punktum.

Når det så er sagt, vil det heller ikke hjælpe at banne brugere etc. vi må lære dem at opføre sig på den gode måde ...

#Til resten angående S/K/V .....
Salgs tråde er salgs tråde ... hvis sælger hvis have en overpris, jamen fint med det ... du skriver/ringer jo heller ikke til folk på dba/qxl .... eller gør du ?

Vurdering er til folk som vil have andres mening om et produkt ... kan slet ikke se hvad problemet er her ... folk burde holde sig fra tråde, hvis du bevæger sig uden for emnet ... dvs S: er ikke V: .... dvs. ... vil man ikke købe, burde man holde sig væk ...

Min personlig mening om det ... ved ikke om resten af Crew har den samme ...

// ouT


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
28-05-2007 22:59:47
Svar/Indlæg:
1085/26
38#
Ja, vi kunne jo sende første ban i din retning, men det vil intet løse ...

Vi kunne starte med at tale ordenligt sammen ... og dem man synes lukker lort ud man kan jo lade være med at høre på ...

Ved ikke om jeg skal sige tillykke med de domme du allerede har eller ... men det er jo sagen uvedkommende ... skal vi ikke prøve at lade alle fremtidige posts positive ...

god pinse ting eller hvad grunden vi er til at vi har fri på en mandag.

// ouT


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 23:00:28
Svar/Indlæg:
2872/90
#39 vil da lige sige jeg ik skrev i hans tråd og har selv skrevet "folk skal holde Pm til folk hvis prisen er total forkert" ellers ødelægger det jo tråden..
Men hvor er det lige det er forkert henne at hjælpe en med at få solgt sine ting!
Nogen mennesker er bare for dumme til man kan lære dem noget..så derfor synes jeg det er forkert at have dem herinde! hvis de ik andet en sviner folk til når man prøver at hjælpe dem.:!

Det synes jeg så¨bare! 😎


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 23:05:12
Svar/Indlæg:
2676/147
#39

Det er helt sandt :) Og nej, rør ikke qxl /dba / guloggratis 🤣

Jeg skriver ALDRIG vurderinger i andres salgs tråde, der er jeg sq for meget bagefter for tiden, til at kunne komme med noget der holder :)

Det er bare ofte de svar de kommer med til folk, som har styr på det, som kan få mig til at tænke: Dumme mennesker 🤡

Men er ret overbevidst om at vi går nye tider i møde med det "nye" site her :)

Til Syska:

Når man ser billeder i proflerne, og de så blivere store, så kan man se bannerner ignnem. ( sry hvis det har været oppe og vende )

Cheers


!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 23:11:52
Svar/Indlæg:
3944/384
😛 😛 😛 😀 😀 😀 😀 😀 😀 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🤣 🤣 🤣 🤡 🤡 🤡 🤡 :yes: :yes: :yes: :yes: 😴 😴 😴 😛 😛 😛 🙂 🙂 LUL MAN! JEG ELSKER BARE HARDWARE!! ❤ !!! Spreder lige lidt "god tone" over hwt.dk!! Se glade smylies: 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 😛 😛 😛 😀 😀 😀 😀 😀 😀 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🤣 🤣 🤣 🤡 🤡 🤡 🤡 :yes: :yes: :yes: :yes: 😴 😴 😴 😛 😛 😛 🙂 🙂



Shake ( Som elsker hwt.dk )


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
28-05-2007 23:16:13
Svar/Indlæg:
1085/26
42#
Ja, og det er en flash fejl ... som jeg intet kan gøre ved. Men det kan selvfølgelig ske at det kan løses på en eller andet smart måde, jeg har bare ikke fundet den endnu .. hvis nogen kender den, må de gerne sige til. :yes:

Godt at høre der er kommet lidt god karma ind i den her tråd. 🙂

Jeg vil daffe i seng ... har en kedelig dansk eksamen i morgen .... GAB

// iyT


CoffeeCan
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 23:18:19
Svar/Indlæg:
3394/170
Shake..................... Du syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg xD

Sry for OT

Og det er rigtigt at der fremkommer dårlige toner fra visser personer.. Desværre..


!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 23:19:35
Svar/Indlæg:
3944/384
🤡


Shake
( som er helt væk i den klovne smily: 🤡 !! Den siger bare noget, som ikke kan forklares med ord!! Weeeeeeee 🤡 )


mazlink
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 23:39:31
Svar/Indlæg:
743/13
Jeg er som så mange andre enig i at folk gerne må søge i gamle tråde, eller søge på google inden de opretter en ny tråd om det samme emne, da jeg synes at der er rigtig mange latterlige tråde på sitet.

Sitet skal IKKE laves til et betalingsite, så er jeg i hvert fald ikke bruger her mere.

Det er som regel ikke alderen der afgør om man ved noget eller ej, det kommer helt an på hvor meget der bliver siddende, når man læser andres indlæg/svar, og måske en smule intelligens. Og så skal man måske overveje om man skal svare eller lade være, med mindre man har noget RELEVANT at tilføje til en tråd. Måske det ville hjælpe at tilføje "karaktere" på folks besvarelser, så andre kan se om man prøve at tilføre noget viden til en tråd, eller bare lukker l*rt ud, eller bare prøver at "høste" svar.

Måske en mulighed for at anmelde andre brugere direkte i trådene kunne dæmme en smule op for problemet.

Og så vil jeg da lige tilføje at jeg synes at #43 har et glimrende eksempel på et usmageligt svar, da det efter min mening ikke indeholder noget relevant.

*edit* Jeg er måske også bare ved at blive en sur gammel mand *edit*


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 23:44:03
Svar/Indlæg:
3485/76
nu ved jeg ikke lige hvorn jeg selv blev opfattede i den slagstråd #0 henviser til, men jeg syntes da os folk gik lidt for meget til den i den tråd, har så heller aldrig set noget ligene her på sitet. så vil ikk sige det er noget vildt udbredt (endnu)

min opfattelse af crew generelt er at lige i øjeblikket er det kun Emillos der gør sit arbejde. man ser ikke så meget til resten af crewet, der vel egentlig også burde holde styr på disse folk der går over stregen 😕

og ja der er kommet mange nye uvidende folk ind som spørg før de tænker og som burde efter min mening tage på edbprisers forum i et halvt års tid først og så komme tilbage her til, det er faktisk et great site hvis man lige skal igang og lære alle grund tingene at kende. så ville der i vært fald ikke komme flere tråde som "hej jeg skal have mig en ny computer" tråde.
men i den her tråd bliver der da genereliseret ALT for meget overfor de unge, at hele problemet ligger i de "unge" der er kommet på sitet. det jo bar noget... ja.. at lukke ud. der er da os tusinde tråde herinde med "hej, det er 10år siden jeg har haft noget med computer at gøre" altså #voksene" mennesker.


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
28-05-2007 23:55:24
Svar/Indlæg:
1085/26
48#
Korrekt ... Emilios gør meget ... men ... de andre er skribenter, etc. og ikke dirrekte deres opgave at håndhæven lov og orden herinde som jeg har forstået det ... jeg har andre ting at give mig til ... f.eks at kode sitet ... derfor gider jeg ikke altid kaste mig ud i at skulle bruge en masse tid på det, da den kan bruges bedre på at lave hwt til et hurtigere og mere funktionelt site ... og det giver i mig nok også ret i ...

Jeg ved at der er http://hwt.dk/staff.aspx 3 Moderator ... og deres egentlige formål på siden er at holde ro og orden i forum ... om der måske burde være et par stykker mere kan kun Bang og The boss svare på ... men i kan da høre dem ...

Synes måske vi mangler nogle flere til decideret at tage sig af vores forum, da jeg ved at der er mange fra crew som ikke bruger tid på det ... da de som mig har mange andre ting at tage sig til ....

/* personlig mening */

// ouT


Stensgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2007 00:03:57
Svar/Indlæg:
2620/327
#48 De fleste af os i crew er altså ikke i crew for at holde styr på forum, men for at teste hardware og skrive artikler. Nogle af os bruger så også forum, og så reagerer vi på det, vi finder nødvendigt. Men det er ikke det, vi har lyst til at bruge vores tid på. Det gælder også Emillos - selvom han er god til at være over det hele og gøre noget, når nogen træder over stregen, så er det da ikke noget, han har lyst til at spilde sin tid på...

Vi har så også nogle deciderede "forum moderatorer", hvis eneste opgave i crew er at tage sig af forum. Men ligesom os andre får de absolut ingenting for deres arbejde i forum. Det er for det meste tidligere skribenter, som ikke har tid til at skrive mere, men som stadig bruger HWT, og vi derfor beholder som crew, så de også kan hjælpe til med at holde orden.


Stensgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2007 00:13:23
Svar/Indlæg:
2620/327
#51 der er ryddet en smule op nu 😉

Men ja, du har da ret - vi er også trætte af tonen i crew, og folk må altså til at opføre sig ordentligt, hvis de vil fortsat vil kunne komme ind på HWT - vores fingre sidder løst på aftrækkeren for tiden 😐


Anzelz
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2007 00:17:07
Svar/Indlæg:
2343/272
Jeg synes ellers der er en god tone herinde, hver gang jeg har set nogle skrive åndssvagt har dem med vind i sejlene lige sat vedkommende på plads 🙂


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2007 12:44:13
Svar/Indlæg:
2872/90
#43 ik mere fjolde tobak til dig!!!! hehe 🤡 (ligesom total sej smile)

#52 nu siger i fingeren sidder løst på aftrækkern men alligvel blev der i mit tilfælde ik gjort noget.. Og selvom jeg ik snakkede med den mest flinke tone så stå der så vidt jeg husker ikke et eneste bandeord eller noget andet for at svine ham til..

Så hvis i synes det er helt iorden han så skriver han vil møde op udeforan mit hjem.. ja undskyld, men så er grænsen for en advarsel da næsten umuligt af overskride!!
Det er jo ik fordi manden sviner mig til, jeg henvender mig til jer vel.. Folk skal ha lov til at diskutere og bliver det gjort over PM så skal i nok også være flinkere. Men trusler skal aldrig tolereres..! Kom ind i kampen CREW!!!


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
29-05-2007 13:01:16
Svar/Indlæg:
14079/622
->#48

Heldigvis forholder det sig sådan, at det ikke kun er mig der gør et godt stykke arbejde for siden - jeg gør det bare på en anden måde for tiden, da jeg fx. ikke har tid til at skrive artikler, og derfor i højere grad tager mig af småopgaver som nyheder og sletning af indlæg. Imens knokler de andre gutter på at levere læsestof til jer, og rette fejl på siden, og det er også noget af en arbejdsbyrde - men jeg er da glad for påskønnelsen 🙂.

Og som Stensgaard siger, er det ikke ligefrem det fedeste job at prøve at holde styr på folk. :no: Eksempel: Sletter man folks indlæg, fordi de er åndssvage at høre på, er politiken på HWT at der skal sendes PM til den berørte; hvilket gerne resulterer i verbal tilsvining fra vedkommende, i større eller mindre grad. 😐 Så sent som i går blev der slettet en bruger pga. dette overfor mig, plus hans opførsel i forum - så tro ikke at vi bare står på sidelinjen... der bliver faktisk gjort en del.
Desværre lader det til, at så mange folk har svært ved at opføre sig normalt, at vi har meget svært ved at holde styr på dem. 🤡
Jeg kan kun opfordre jer brugere til at tilkalde et crewmember, helst en der er online på det givne tidspunkt, hvis i ser nogen der skaber sig åndssvagt - for vi kan ikke være overalt.


->#54

Hvis du tager truslen alvorligt må du politianmelde den. Emnet er uddebateret for vores vedkommende. Hvis du er utilfreds må du kontakte B@NG eller The Boss.


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2007 13:04:20
Svar/Indlæg:
4230/89
#33 takker, kan godt lide at fyre den af i weekenderne 🙂


men som Stensgaard også siger, så er størstedelen af dem vi kalder "crew" ikke moderatorer af hwt.dk som forum, men de tester og anmelder hardware, os skriver mange af de hovedartikler vi har på sitet...

den løsning af problemet med den lidt hårdere tone der med tiden er kommet, kunne evt være at "udnævne" nogle flere moderatere...
somdet er nu, har vi jo kun 3stk 😉 (Sajmon, Illuminati og Stamps)


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2007 13:20:44
Svar/Indlæg:
2872/90
#55 Gør jeg ik, men derfor er det jo ik iorden.. Men kunne godt forstille mig en del herinde som gjorde..! Derfor kunne det jo være fedt hvis i viste i ik tolerede den slags ting!!
Men det gør i så kan jeg jo høre.:!!! Så jeg klare bare tinge frem over selv.
Når men skal nok lade vær med at brokke mig mere..! 🙂

#56 hvem gør ik det 😀

Tråden læst 666 gange.. doohh


Stensgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2007 16:19:31
Svar/Indlæg:
2620/327
#54 Som Emillos siger, så har vi set på sagen, og vi er enige om, at hans svar ikke er værre end den PM, du sendte ham - i er lige gode om det. Og truslen er altså ikke så direkte, som du fremlægger det - formuleringen er noget i retning af "Hvad er din adresse, for jeg vil meget gerne komme og" og så videre.

Det er selvfølgelig også slemt nok, og selvfølgelig tolerer vi heller ikke trusler i den form. Men vi tolererer bestemt heller ikke det sprog, du har brugt i din PM til ham - jeg kan godt sende dig uddrag, hvis du ikke kan huske, hvad du har skrevet. Vi lod sagen ligge, fordi vi ikke syntes, der var idé i at smide jer begge to ud for noget, i havde skrevet til hinanden - når det nu var jer begge to, der var problemer med.


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2007 23:42:04
Svar/Indlæg:
2872/90
#58 nu prøver jeg lige igen at forklare mig. for lyder ik helt som i fatter det.. Jeg skriver selv til Emillos at jeg ik skrev den mest flinke besked. men manden fatter jo ik vha man siger til ham på den flinke måde vel.. Men lige meget hvad så berettiger det ham jo ik til at sige han vil møde op på min adresse.. Men hvis i gerne vil fordrejen fakta så gør da endelig det..
Men så er det altså iorden at skrive "hvad er din addresse for jeg vil meget gerne komme og gi dig et par på skalden" til folk.. fair nok så ved jeg da hva jeg selv kan tillade mig i sådan siturationer..!


Stensgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 17:05:50
Svar/Indlæg:
2620/327
#59 Tag lige og læs mit indlæg én gang til - jeg skriver, at vi selvfølgelig heller ikke tolererer den slags. Den eneste grund til, at vi ikke har gjort noget ved det, er at din besked til ham var lige så slem.

Hvor er det lige, at jeg har fordrejet fakta?


#60
Emze
 
Superbruger
Tilføjet:
31-05-2007 17:08:30
Svar/Indlæg:
666/100
mann den her tråd er blevet lang... Er der kommet nogle resultater eller ?? 😐


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 18:45:10
Svar/Indlæg:
2872/90
#60 så du mener simpelhen den her besked er ligeså slem som hvis jeg skrev til ham. at jeg gerne vil have hans adresse så jeg ku komme og give ham nogen på hovedet??

"I stedet for at hidse dig sådan op hvergang nogen prøver at sige noget fornuftig til dig, så hør dog efter istedet for at opføre dig som en lille dreng.

DIT KORT ER IKKE I NÆRHEDEN AF 1300kr værd det er aller max 400kr..

Hvor meget sgu mit Gfx så være værd måske?? det er et x1900gt og det er meget bedre end dit kort!! desuden understøtter det sm. 3.0 hva dit ikke gør.. !! Og det har os vivo..

RÅD LYT NU FOR SATAN TIL FOLK DER HAR FORSTAND PÅ DE TING:
Det væreste der ku ske var jo du lærte noget!! "

det i måske misforstå er jeg ik skrev den i vrede.. Du ser jo heller ik et indlæg fra mig af i den salgs tråd. skrev til ham på den måde for ligesom at gøre det helt klart for manden han var galt på den!! Du kan jo heller ik finde et sted i den tekst hvor jeg kalder ham for en idiot,svans eller noget i den retting vel!!


Stensgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 19:03:02
Svar/Indlæg:
2620/327
#62 Ja, som jeg hele tiden har sagt, synes jeg, at din besked er lige så slem som hans - også fordi du startede det. Du er selv ude om at få en træls besked tilbage. Og hvis han ikke havde svaret tilbage, som han gjorde, og i stedet havde klaget til os, ville du måske være smidt ud fra siden nu.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 19:09:33
Svar/Indlæg:
20170/383
#55

i tilfælde af det du siger med at tage kontakt til et crewmember (Goldmember?? hehe ) Kunne det så ikke være smart hvis man altid kunne se hvem der var online, fx i bunden af siden??


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
31-05-2007 19:11:38
Svar/Indlæg:
14079/622
->#64

Jo det ville det faktisk - skriver det på to-do listen 😉


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 19:14:45
Svar/Indlæg:
20170/383


Godt godt.. jeg er i mit kloge hjørne idag 🙂


bornholm
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 19:34:24
Svar/Indlæg:
2958/84
#44 er sket et par gange for mig, jeg lukker billedet ned og ruller lidt ned på siden og klikker på billedet igen og vupti, banderen væk trylle Rut slut. 🤡 🤣


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 19:53:38
Svar/Indlæg:
2872/90
#63 Undskyld.. men fuck i er da til grin så.!! den besked jeg skrev er da vand i forhold til feks. nogen af de indlæg i hans salgstråd!! og kan da fremvise mange eksempler på folk som har skrevet værre ting til hinanden..!!

men fuck det gider ik spilde tid på det her mere!!


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 20:10:49
Svar/Indlæg:
20170/383

#68

jeg vil godt indrømme at jeg ikke har fulgt helt med i hvad der er blevet skrevet.

Men når du skriver sådan som du gør i dit indlæg viser du jo tydeligvis at du ikke helt har fattet hvad almindelig gode tone er. Hvis der er noget du er utilfreds med kan du da i det mindste udtrykke dig på en ordentlig måde. At der findes idioter andre steder der skriver lort berettiger vel ikke dig til også at gøre det, vel??


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 20:16:02
Svar/Indlæg:
10398/435
#68, du behøver ikke at hidse dig op over det #63 skriver. Det er bare noget til efterretning og for at stille i perspektiv.

Self. skal der ikke trues på nogen måde og det har Z5500 nok også forstået. Så lad os bare lade sagen ligge der.


Slow-mo
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 20:41:58
Svar/Indlæg:
330/34
Åbenbart er det prissætninger i salgstrådede, der sætter sindende i kog.

Hvis en sælger prissætter sit hardware for højt. LAD VÆR med at byde eller kommentere det. Resultat INTET SALG.

Ringer man sælgere på f.eks DBA og fortæller dem deres pris er latterlig.
Fortæller man dem deres prisætning er fuldstændig åndsvag.
Fortæller man deres viden omkring deres udstyr er lig nul.

Er måske en ny trend. :'-(


Slow



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 20:53:00
Svar/Indlæg:
10398/435
#71, lol.. en kaffe, en DBA avis og så ellers i gang med mobilos 😀 jeg gør det sammen med min omgang morgen-kornflakes. 😛


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
31-05-2007 21:27:12
Svar/Indlæg:
1085/26
71#
Ja, mere korrekt kan det ikke siges ... 🙂


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 23:38:27
Svar/Indlæg:
2872/90
#69 nemlig du har ik set hva der er blevet skrevet så synes ik du skal kommentere før du gør..!! desuden diskutere jeg ik med dig óm hvad der er god tone eller ej men med admins.. OG DET HER SIGER JEG PÅ DEN MEST FLINKE MÅDE!!! 🙂

#70 hidser mig skam heller ik op.. sad faktisk og grinte.. At i kan samligne de to ting at true folk og sige til en kan skal tage og høre lidt efter istedet for at opføre sig som et barn er da komisk..!!

Men som sagt glem det.. vi for alligevel ikke mere ud af denne diskution !!