Ja jeg bliver virkelig rørt når jeg nævnes :)
Det betyder FANDME MEGET.
Men min tid er ved at være væk, jeg knokler som en sindsyg for at få OCTeamDenmark.com op og køre :)
Sammen med Oliver, THC og X0tm fra Tweak.dk bliver der SMIDT så mange timer i det.
Formåelt med hjemmesiden er at levere et mere internationalt forum, Ergopå Engelsk 😎
En del er kede af det er på engelsk dog :( Og det ærger mig da, men på samme tid betyder det også at vi ikke er en konkurrent til FEDE sider som hwt.dk, Tweak.dk osv.
Ergo kan vi tillade os at Reklamere lidt for meget som jeg gør nu :D
Angående OC Events, Viste sig jo at der ikke er så meget opbagning om det som jeg troede :)
Vi har endnu ikke være istand til at give mere end 15 mennesker til vores hus her i Hillerød :(
men det kommer nok med tiden eller nå vi engang kommer på forsiderne med nogle nyhedder :)
ja Riska skal ikke glemmes, han har lave MEGET volt modding tidligere :D
PRJ er Også for hjernedød :p Han har da ALTID det nyeste ligesom Lars K :p
Vanovich har VIRKELIG en god kone, utroligt hun ikke har sagt stop endnu :p Han køber jo også ind som var han medejer af Nvidia :D
Devil_Dk er blevet gammel og svag efter han fik nyt arbejde, vi ser ham aldrig mere. Men det er også meningen med livet :p At tjene nogle penge og have et godt job :D
Tom Holch er BESTEMT en af de mere garvede, synd han ikke poster så meget mere :(
Carpe Diem er bestemtogså en STÆDIG type, han bliver bare ved og ved :D
BIG G Og Sioux køre stadigvæk den stramme still :p Og de formår også at lave nogle voldsomme OC og imponerede Superpi Tider.
Peder Og Giraffen er de 2 Ny tilkommende der løfter arven VIRKELIG godt i mineøjne.
begge dyster næsten imod hinden og laver diverse case mods, Tossede køle forsøg osv :D
AXE Er også rimelig voldsom, dog kender jeg ham ikke så meget og tror bestemt han er gået under jorden.
Til jer jeg har fortrænkt her kl 01:56 Slå mig næste gang vi mødes og jeg giver en Øl :D