Jeg har handlet en del hos PC-netto og har haft et par RMA sager - deres RMA behandling er helt i orden.
Første gang var da fruen ved et uheld brændte motherboardet af ! Hun fik sat sin PDA direkte til en USB port og den trak åbenbart mere strøm end USB controlleren kunne klare for pc'en slukkede øjeblikkeligt. De byttede bundkortet på 3 dage - de skulle lige have et nyt hjem fra deres hovedlager. Tro det eller ej, men jeg kunne ikke lige se hvorfor pokker en PDA skulle kunne brænde et bundkort af, så en uge efter skulle klogeåge her lige prøve igen - puff - og jeg sad med endnu et dødt bundkort ! Igen byttet på 3 dage og købte samtidig en USB hub 😛
Anden og tredie gang var da jeg byggede en pc til en ven. Grafikkortet var sygt ved levering - det kunne starte op, men viste en masse flotte farver i en stor pærevælling - byttet ved henvendelse i deres vareudlevering i Herlev samme dag da de havde et på lager. Maxtor disken vi købte fejlede efter 14 dage - min ven tog desværre ikke derud med den, men sendte den og fulgte ikke op på sagen så det tog 14 dage før han fik en ny.