Well, jeg går stadig indfor at anonyme indlæg skal skrottes. Få dig en bruger, det er nemmest for alle. At du føler dig forfulgt er synd, men synes det nærmer sig det paranoide niveau, da jeg i laaang tid ikke har set andre end dig selv påpege at verden er "efter" dig. Lidt bemærkninger til dine grunde. 1) Kender ikke noget til den sag. 2) Vi kan ikke alle sammen være venner. Der vi altid være nogen der ikke kan lide andre 3) Hele verden kan ikke dreje sig omkring dig og jeg tror ikke du skal regne med hwt laver ændringer for din skyld. 4) Tja, det ved jeg nu ikke, har ikke set en tråd blive disabled fordi vedkommende har fremvist sine benchmarks. 5) Det er fint nok at være sponsoreret. Man kan vel godt fremvise benches alligevel, så kan folk jo selv danne deres mening omkring hvad der er godt og hvad der er skidt udfra det de ser. Hvis du på baggrund af disse facts ikke vil deltage her på sitet, så må det jo være som det er. Sorry for OT
#0, jeg skulle gerne modtage mit P5K Deluxe på torsdag, hvis ikke proshop lyver omkring leveringen. Så skal jeg nok smide lidt benches op og sammenligne lidt med mit Commando, som i øjeblikket har et maks på 380x8