Det har været oppe flere gang på div HW sider , men der er aldrig nogen som tager sig til det , Men Man kunne godt i sit brugersystem laver en form for ratting om Salg of Køb . Bare såden er lille rubrik hvor folk inden for ca 7 dag skulle giv en karakter , ligesom QXL og de andre.. Men igen det er jo heller ikke en KUN slag og købs side , det er jo bare en service HWT giver sine bruger med et forum til dette..
Men Ja det er da irreterende når nogle folk bare ødelægger det , men de buttnakker kommer vi desværre ikke uden om , Findes efter hånden mange nu , 😩
Nu har jeg lige lavet en handel med GamerFreak , så må vi se hehe 😀
Man kan altid Politi anmelde personen , men det tager bare tid.. Derfor kunne man godt bruge det ratting system , så man måske kunne slippe for nogle af de buutnakker.. Føler med dig 0# har selv været tæt på at prøve det en gang , og det er faktisk utroligt at man skal true personen med PO, så personen lige tænker sig en ekstra gang om.. Lettes er jo altid at afhente varen eller få nogen til at gøre det. Har lige købt noget som befandt sig i Horsens og dejligt nok var min ven på besøg hos min CL ( Clan Leader ) der sjovt nok og bor i Horsens , så den var lige i vinkel... når man selv bor i Kbh..
Svar til Shake ! At overføre pengene er ligesom at give manden pengene i hånden , Så det kan normalt ikke lade sig gøre. Men når man har samma bank , gør det tingene noget lettere hvis man har et godt forhold til sin bankrådgiver.. 😉 Siger ikke at alle kan !!! MEN !!!!! i kan gætte jer til resten..