Sær indkøbs kurv på coolerkit.dk

Hyggehjørnet d.  30. maj. 2007, skrevet af sesam
Vist: 326 gange.

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2007 21:02:02
Svar/Indlæg:
2516/381
Har været ved at bestille nyt vandkøling det meste af aftenen..

Men har måtte holde nogle pauser, for at i kaste min skræm ned af trappen bag ved mig, pga raseri ARRRRRR Fxxx

Har prøvet flere gange,,

Finder de varer jeg ønsker at købe,, en efter en, men inden jeg bliver færdig, er indkøbskurven TOM...

Har prøvet på forskellige måder..
Fundet vare, læg i kurv.. og så fundet næste vare uden af bruge, den køb mere knap

Fundet vare, læg i kurv.. og så fundet næste vareved brug af, den køb mere knap
og har prøvet mange gange

men når jeg har fundet en 6-10 varer, så på et eller andet tidspunkt når jeg lægger en vare i kurven, og man skifter over til indkøbskurven, (det gør den hver gang man ligger noget i den), men lige med et, så er alle de andre varer bare væk Fxxx 😕

Nogen der har oplevet det samme på coolerkit.dk.. evt snakket med dem ang, det eller andet
Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2007 21:13:16
Svar/Indlæg:
4107/224
Har du skrevet til Coolerkit og givet dem en påmindelse om problemet?
Det ville nok være det rigtige sted at starte..
Jeg er ret sikker på at de kan gøre mere for dig end vi kan herinde 😉

Coolerkit

Overclocker
Tilføjet:
30-05-2007 23:13:29
Svar/Indlæg:
5/0
Sesam -> Det lyder meget underligt .. Det er ikke noget jeg har hørt om før.

Men skriv endelig til martin@coolerkit.dk eller thomas@coolerkit.dk så vil vi kigge på det for dig.

Mvh.
Martin Thomsen
CoolerKit Denmark

Ginner

Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 00:47:02
Svar/Indlæg:
524/16
Jeg må give Sesam ret i at jeres site desværre har det problem, jeg har også oplevet det nogle gange :/

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2007 01:04:15
Svar/Indlæg:
2516/381
#1&2

Nej har ikke skrevet til dem,, det var her til aften jeg fik problemet, men vil da lige stykke en mail sammen til dem i løbet af i morgen en gang....

#1..

Ved godt at i ikke kan hjælpe mig med problemet, men var lige ved at finde lykkepillerne frem,, 🤡
Ville som også bare høre om nogen af jeg havde oplavet noget lign, og hvis om i evt, havde snakket med dem.. men sender dem lige en mail..

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2007 20:05:58
Svar/Indlæg:
2516/381
Har snakket med dem..

De mente det var min firewall, der ikke tilod deres cookies..

Men smutter lige over over til en makker, eller slår den fra , og bestiller mine ting her i weekenden 🙂

og tak for svarene