Konkurs skaber hjemmepc-kaos

Litteratur d.  01. juni. 2007, skrevet af System
Vist: 970 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
01-06-2007 23:22:25
Svar/Indlæg:
0/11005
Forhandlere og producenter arbejder hårdt på at få løst support-problemerne efter krakket i Compare Support, som ti af de største leverandører af hjemmepc-ordninger har brugt.

Læs hele nyheden her: http://www.hwt.dk/newsdetails....
The
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2007 00:33:43
Svar/Indlæg:
1406/100
surt show adet kan man ik sige til det


T|Conan
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2007 10:45:53
Svar/Indlæg:
452/23
Så er det godt at ens Fujitsu Scaleo E er noget lort i forvejen... Der er supporten alligevel ikke til nogen hjælp :)


TeamdB
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2007 11:11:54
Svar/Indlæg:
511/123
#2 mine erfaringer er knap så gode. Syntes faktisk at deres service var direkte dårlig, så lad os håbe de firmaer der bruger dem finder nogen der er bedre.


DTU_XaVier
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2007 11:41:34
Svar/Indlæg:
2786/120
Nu er det sikkert kun mig der ikke kan få det til at hænge sammen, men hvordan kan et firma med så mange aftaler gå konkurs?? Det lyder ikke helt sandsynligt 🤡


#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2007 13:25:34
Svar/Indlæg:
1581/5
#5 det er sikkert fordi de har "underbudt" de andre spillere på banen så meget at det ikke kunne løbe rundt.


tomasjensen
 
Overclocker
Tilføjet:
04-06-2007 10:55:15
Svar/Indlæg:
3/1
For det første, har de nok underbudt andre serviceleverandører, som #6 siger. Der næst er de produkter som er leveret til hjemme-PC ordningerne noget skod. Bundkort brænder af for et godt ord, defekte CD/DVD drev og ventilatorer der larmer som turbiner.
Min stakkels maskine har været afsted 3 gange nu og de siger den ikke fejler noget, men den booter kun hver 3. gang. Kunne de så bare ringe og spørge hvad mine oplevelser var, så kunne de måske finde ud af det.

Nå håber at dem der overtager ordningerne er dygtigere - Det kan kun blive bedre 🙂