Mit cs lukker ligepludeselig ned og siger Fatal Error: LoadTGA: Only type 2 and 10 targa RGB images supported. Der sker når jeg har spiller i ca 5-10 min. Har prøvet at geninstallere cs. Men virker ikke :S
Tror i det vil hjælpe at slætte alt og installer det igen?
Inde i min Nvidia kntrolpanel er der noger der hedder Juster videofarveindstillinger der inde er der noget der hedder RGB-gamma. Så er jeg itvivl om om der skal flueben i Brug RGB-gamme eller ikke :D men den siger jo når jeg ryger ud af cs Fatal Error: LoadTGA: Only type 2 and 10 targa RGB-images supported. Så vil jeg tror at jeg ikke skal bruge RGB-gamma
Har du lagt et billede et som dit spray-tag? Det kan være det, det skyldes. Og nej, du skal ikke formatere endnu, prøv istedet at geninstallere CS i første omgang.
Jeg har siddet og analyseret lidt på din fejl tekst - jeg er nu overbevist om at Greek har ret. Du har fået lagt et billede ind i dit spil i et grafik format som dit spil ikke kan forstå/læse. Pil det ud og brug et grafik program eller hvad du nu evt. har og lav det om til et format spilet forstår. Så vidt jeg kan se skal det være TGA 2 eller TGA 10. Håber du kan få det til at virke ellers så skriv herind igen.