#6 Jeg forstår ikke hvad du siger? :S Den Pentium 4 660 3,6Ghz processer er da vildt underdimensionert til så kraftige GFX krafter? Jeg ville ikke anbefale SLi til et system der har så svag en processer... Du vil simplethen ikke kunne udnytte dem, med den svage processer... Køb du dig et 8800GTS istedet...
vil et spil som Quakewar opfatte de to 320 grafikkort som et gfkort med 640 så man kan udnytte højeste grafik indstillinger ?? Jeg tænker på at i COD 2 kunne man ikke vælge højeste instillinger hvis man ikke har 512 mb ram på sit grafikkort. vil de 2 320 virke som 640 sammen ??
men vil et spil opfatte det som samlede ram. i forhold til det med cod 2 ????? Jeg ved godt kortene ikke få flere ram, det er spil jeg spørger ind til.
#14 du kan ikke tænke på den måde 😉 et 8800GTS 320M er mere en nok til 1600x1200 😉 på en 19" sli er for dem der har en 22" og der over 😉 eller fordig man vil lave en høje 3D-mark 😀
skærm størrelse er da ligegyldig. en 22" er normal 1680*1050 som er mindre krævende end 1600*1200, alt over 1600*xxxx vil jeg også mene er bedst med 640MB versionen
Hvis du ville spille Call of duty 2 på pc og ville have alt slået til i grafik indstillinger så krævede det at du havde et kort med 512 mb ram.
#15 jeg tænker ikke på den måde, det er præcis jo grunden til at jeg spørger for at få det afkræftet at sli ikke gør at man vil få dobbelt ram i spillet. jeg har ikke på noget tidspunkt sagt eller skrevet 😉 at mit gfkort ville få dobbelt ram, men om spil vil se rammene på de 2 gfkort i sli mode som en "rambank". så man vil have mulighed for at vælge højeste indstillinger ala COD2.
og om man behøver mere end et 8800 med 320 mr ram passer nok godt. men det er nu funny med noget som kan rykke lidt mere rundt og har ram nok 😀
du kan sagtens kører med alle de nævnte grafikkort. Men der er ingen tvivl at din 660 cpu begrænser spilydelse, ikke grafikkortet. Så et 768MB 8800GTX er hvertfald overkill, tag det der er under, 640/320MB 8800GTS eller 2900XT hvis du er til ati