bios er version 0310 og køling cpu kører på 1000 rpm kan skrues op . i mit tower sidder der en 250mm i siden 140 mm ifront 120 mm i bag og en 120 mm i psu og de kører alle på lav rpm
#6 jeg har kigget omkring men den bios de skriver om derinde er ikke til mit bundkort men til de nye 1333 mhz kort. men passer den til min ???. som sagt er jeg en noob til det her.
#7 har hentet Orthos prime men den coretemp siger at den ikke kan køre da det ikke er en core processor.er der andre programmer der kan bruges , og husk jeg kører vista 32bit.
de får ikke styr på volten før i bios 1002 på det bundkort 😉 men så passer det også i biosen 1101 kommer tempen også på plads.
og så er der lige kommet den her 1102 P5N32-E SLI BIOS 1102 1. Updated NV RAID ROM. 2. Support new cpus. Please refer to: http://support.asus.com/cpusup... 3. Modified warning threshould of CPU fan speed. 4. Fixed ATi Crossfire fail issue. 5. Enhanced compatibility for certain memory modules. 6. Fixed incorrect display of L2 cache size when using Conroe-L CPU.