Først og fremmest tak for de mange svar.
Jeg er 15år derfor kan jeg ikke svare på om man montere på samme måde som på en bil ;) . . Vi fik skåret med min dremel så flot, at man efter slibningen kunne køre fingeren langs hullet uden at skære sig :) . .Alligevel sleb vi det pænt.
Problemet er listen. Den hopper af med det samme. Mit kabi er langt fra lige så tykt som selve plexiruden som er på 3mm.. Derfor kan listen slet ikke hodle sammen på mit kabi. . Vi bliver derfor nød til at gøre brug af lim på Tirsdag.
Men det ville være lidt dumt at lime listen på, hvis vi derefter finder ud af, at vi måske skulle have lavet hullet større end i guiden elelr som der så fint står beskrevet på nettet.
Mit spørgsmål er bare om i tror, hvis jeg limer listen på mit kabi, om jeg derefter så kan presse plexi'et på ? Eller om det vil hoppe af på grund af at mit kabi er så tyndt. Bruger super stærkt lim ;) ..
Eller kan det være en defekt liste som muligvis er forkert i størrelse ? Har købt 5 stk plexi ruder fra Thansen, så der er råd til fejl ;) . . Frås er en dejlig ting. .
Men ville håbe på svar inden Tirsdag.