Elitebruger
Tilføjet:
04-06-2007 15:04:14
Svar/Indlæg:
259/55
Hej.
Jeg har et noget gammelt desktop sæt fra logitech, trådløst, som efterhånden har fået sine problemer. Opladeren virker ikke længere, så jeg må oplade musens batterier på en anden måde, og så bruger musen batterierne utroligt hurtigt. Tastaturet fungerer stadig meget godt, og det vil jeg egentlig gerne beholde.
Tastaturet (ved ik hvad det hedder) er ligesom musen (mx700) forbundet trådløst via musens oplader. Derfor er det jo ikke så oplagt blot at udskifte musen, da jeg så stadig ville blive nød til at have opladeren til den gamle mus stående, da tastaturet jo skal bruge denne.
Jeg går ikke ud fra at det er muligt for tastaturet, at blive tilsluttet en anden oplader, som f.eks. den der følger med MX1000?
Hvis ikke, må jeg anskaffe mig et nyt sæt. Jeg er meget lun på MX1000 eller MX revolution, men derimod synes jeg ikke tastaturet der følger med MX1000 ser særligt godt ud, og det har også fået blandede anmeldelser.
Hvad ville i vælge, hvis I skulle investere i både mus og tastatur? Som sagt vil jeg gerne have en af de 2 mus, men hvilket tastatur bør man vælge til? Jeg vil helst ikke for meget over 1000 kr. i samlet pris.