Jeg har selv en E6600 som sidder på et P5N-E SLI. På CPUen sidder en Zalman 9700, jeg tror den kører 1500rpm nu, så den er rimelig lydsvag. Jeg er ved temperatur limit lige nu (59-60C) på 3.4GHz, men jeg skal lige have reseated min køler fordi jeg har alt for meget kølepaste under den. Hvis du vil have noget vildere køling så køb en thermalright ultra 120 /120extreme og smid en stille blæser på, jeg er bare ikke så glad for højde og vægten af dem, men det er vel en smags sag.
Standard heatsinken på min NB er helveds hot og jeg har ellers et rimelig godt airflow i kabinettet. Jeg kan ikke huske om den får 1.39V eller 1.56V (tror det er det sidste), men den er varm lige meget hvad.
Jeg har bestilt en HR-05-SLI som nok ligger der hjemme og venter nu. Den skulle kunne passe på NB og køle en del bedre. Jeg valgte den frem for andre NB kølere pga. min zalman 9700 fylder rimelig meget (går lidt ud over chipsettet), så jeg håber den kan passe ned mellem min CPUkøler og mit GFX, ellers må jeg vel bare flytte grafikkortet over i det andet slot :)