Elitebruger
Tilføjet:
06-06-2007 10:52:07
Svar/Indlæg:
2516/381
Ja dagen i går var fuld af sørg, da jeg fandt ud af at posten ikke udkom pga, grundlovsdag, det havde jeg total glemt, i glæden over at mit nye bundkort skulle ankomme..
Men i dag kom det så, var nærmst over happy 🤡 😛
fik åbnet kassen og pillet mobo'et ud, og kom ikke videre, der var ingen grund til at pille det helt ud af det harde plastik, det var pakket ind i..
Den store køler, der sidder ned mod pci.e porten var bøjet ind over hullerne til cpu køleren.. total nederen....
Den høje køler der sidder i hjørnet var næsten nede og rør køleren over mofset.. og har lagt et link, til et billed af bundkort, så i kan se hvad jeg mener, når jeg senere lige ligge et billed ind med det jeg modtog... FUCK hvor nederen ☹
det virker sikkert, hvis man lige bøjede det tilbage,, men det er jo ikke derfor jeg har betalt over 1600kr, så skal det være orden
Men må jo lig have fat i expressdelivery 😕
Håber de bytter den, for posten ville ikke have noget med det at gøre, og kassen jeg modtog, var også helt i orden, men hørte ham lige ad nu hvor han alligevel var her... det gik jo hurtigt med at pakke op 😛