Så fik jeg min Zepto Z-note med posten. En 6314W med Vista Home Premium.
Jeg vil gerne game lidt Counter Strike Source som jeg plejede på min stationære XP'er. Men når der står "preparing to launch Counter Strike SOurce" så lukker loading-vinduet bare ned.
Har prøvet at installere det for anden gang nu. Skal jeg hente en evt. driver ??
Men på steampowered.com står der requirements: Windows 2000, XP or Vista. Desuden har min ven som også har Windows Vista home premium fået det til at virke. . Han afinstallerede og installerede bare igen. Mit kunne bare ikke :S
Jeg har også vista, og det virker fint her. Måtte dog afinstallere CSS og så hente steam på nettet, går på min bruger. Hvor efter jeg installerede CSS i igen, og nu kører det sgu bare.
#10 Ja, så når rammene bliver fyldt går steam ned, men ikke alle andre spil 😉 De suden så er det Aero der fylder rammene, og Aero lukker når du starter et spil 😉
Til alle dem der har Vista.... (jeg er en af dem 😳 ) Men prøv at højreklike på steam gennemvejen og under ''Compatibility'' som det hedder på Engelsk og sæt den til at køre som XP eller windows 2000 og se om det virker..!!
Sjovt, for jeg har overhovedet ingen problemer haft med Vista og Steam, det har heller ikke været nødvendit at sætte den i "kompatibilitets" som det hedder på dansk 😛
prøv at sætte skærmopløsningen lidt ned i vista. Ved ikke om det virker for jer, men det virkede for mig da jeg heller ikke kunne få det til at køre. 😕