Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 08:06:48
Svar/Indlæg:
3394/170
Hey
Edit 2: Vælger at skrive lidt vidre i denne post og ændre title endnu engang, da jeg har fået lyst mit ram problem.. ( mirakel! ) Har jeg fundet ud af noget andet sjovt...
Asus PC Probe2 målet temperaturen til 40 grader idle og 50 grader load
og
Core Temp v94 ( som plejer at måle højere ) måler 36 grader ilde og 54 grader load ( gennemsnit af de 2 kerne )
PC Probe der måler forkert, for gammel version af Core Temp eller noget helt 3. ?
Er det ikke også noget med at PC probe måler, men den ting bundkortet måler, og på P5N-e SLI sidder den vist nok et mærkeligt sted - mig der hørt forkert eller rigtigt ?
----------------------------------------------------------------
Edit: Vælger lige at ændre lidt posten, da har fået svar på det først, men jeg lader det stå...
Nu er mit spørgsmål...
Er der overhovedet nogen mulighed for at få min GeiL ram til virke? Fik post screen frem og så frys da jeg sætte voltene lidt op på rammen?
----------------------------------------------------
Start tråd..
Jeg regner med at få mit P5N-e SLI i dag eller i morn, og så skal der j oc'es :D
Men hvordan og hvorledes med ram, skal de kører 1 til 1 med CPU FSB eller er det lidt lige meget..?
For jeg tro at mine ram, max kan køre PC 6400 / 400 x 2 mhz..
Da det er nogle Geil PC4300 og Kingston PC5300.. ( lige nu køre de bare PC5300 )
Overvejer lidt at købe nogle bedre ram, evt nogle PC6400 der kan oc'es til PC8000, men er ok oc PC6400 ram er lidt dyre ?