Nyheds problemer på Hwt.dk

Hyggehjørnet d.  07. juni. 2007, skrevet af The Heatkiller
Vist: 340 gange.

The

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 16:37:39
Svar/Indlæg:
1406/100
Hej alle jeg gå ud fra at vi gerne kan lig en nyhed om et stykke hardware eller andet som har med IT at gøre.. 😴

Men her på det siste syns jeg er der kommet det som jeg ville sige ik har noget som hels med IT at eller hardware gøre. 😩

Er det kun mig der syns det 😐

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 16:44:03
Svar/Indlæg:
4230/89
kan du komme med nogle konkrete eksempler..?
kan nemlig ikke selv finde nogen..!?

TeamdB

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 19:25:07
Svar/Indlæg:
511/123
De er IT relateret, men ikke altid så meget hardware.
Årsagen er at HWT har lavet en aftale med ComOn, så vi bla får nyheder fra dem. Disse dannes automatisk og derfor er det ikke alle der er lige hardware relevante.

Soldaten

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 19:32:28
Svar/Indlæg:
286/42
Det er da fint med lidt alsidighed. Man kan jo bare lade være med at læse dem der ikke interesserer een.

ncdesign

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 19:34:25
Svar/Indlæg:
262/26
#3:
Men træls at de relevante drukner i ligegyldige nyheder (for et HW-site) om itmangler i hovedstaden, og TDC's betalingsaftaler (eller mangel på samme).

The

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 23:36:03
Svar/Indlæg:
1406/100
#1 nu ville jeg ikke give nogle bestemte et stemple for at være dårlige.. Men jeg syns sådan noget som #4 kommer med syns jeg ik har noget at gøre Hwt.dk.

Når man tænker på hvordan nyhederne så ud inden fik update siden med de nyde koder der fik man jo nyheder som hade noget gøre med hardware og IT.

Og en aftale med ComOn syns jeg er en dårlig ide. man kunne bare bed bruger om at hopper der over.. Eller sætte et filter op så man ik nyheder om TDC og deres kredit. Der kommer over 20 nyheder om dagen vis ik mere og dem som har med IT at gøre bliver sku kørt over af de andre der ik har noget som hels med IT og hardware at gøre ☹

Og som du kan se er der 4 sider nyheder bare denne uge. og så er ugen ikke slut inu 😲

ncdesign

Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2007 11:25:52
Svar/Indlæg:
262/26
#3:

Man kan jo bare lade være med at læse dem der ikke interesserer een.

med det argument kunne man oprette en side til hele Danmark - www.nyhed.dk og så poste *alt* lige fra finans til gennembrud på dambrugsfronten på en og samme side... Mener du selv det er en fornuftig måde at servere nyheder på?

Eller er det måske ikke helt skidt, at tingene er lidt opdelt efter kategori, og at et Hardware-site beskæftiger sig med hardware, når der postes nyheder?

Når jeg vil læse generelle nyheder om IT, så smutter jeg ind på com'on - når jeg vil nørde og hygge mig med hardware, så står der hardware-test.dk i adresselinien...