Superbruger
Tilføjet:
07-06-2007 17:18:16
Svar/Indlæg:
91/22
Hej folkens!
Jeg oprettede et TDC Netway 8mbit abonnement med bredbåndstelefoni d. 24/05-07 og har endnu ikke modtaget den ordrebekræftelse hvori pris, leveringsdato m.m. skulle stå i. Det fremgår af online kvitteringen, at jeg, via email, ville modtage ordrebekræftelsen efter 3-5 dage.. Jeg har ringet og skrevet til dem flere gange, men forgæves. Jeg fik fortalt af en medarbejder, at han ville sende ordrebekræftelsen med posten. Da der, efter nogle dage, ikke var kommet noget, skrev jeg igen, og fik besked om at de ville sende en kopi af den med posten, som i dag heller ikke er kommet. Det eneste de kunne fortælle mig, da jeg ringede, var at der fredag d. 08/06-07 - altså i morgen - ville komme en tekniker ud til mig og det koster ifølge den online kvittering jeg fik med det samme efter bestillingen 695,-. Jeg har telefonstik i væggen, og ham der boede i min lejlighed før havde fastnet telefoni hos TDC, så hvorfor de skulle sende en tekniker ud, undrer mig og de kunne heller ikke selv svare på det!
Jeg vil derfor høre jer, om i har oplevet noget ligende, for jeg undrer mig lidt over, at der aldrig er dukket nogen ordrebekræftelse op. Måske vil de ikke give mig dokumentation på at der skal et unødvendigt teknikerbesøg til!?!