Mystiske TDC!?

Diverse d.  07. juni. 2007, skrevet af Z0TiX
Vist: 332 gange.

Z0TiX

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2007 17:18:16
Svar/Indlæg:
91/22
Hej folkens!

Jeg oprettede et TDC Netway 8mbit abonnement med bredbåndstelefoni d. 24/05-07 og har endnu ikke modtaget den ordrebekræftelse hvori pris, leveringsdato m.m. skulle stå i. Det fremgår af online kvitteringen, at jeg, via email, ville modtage ordrebekræftelsen efter 3-5 dage.. Jeg har ringet og skrevet til dem flere gange, men forgæves. Jeg fik fortalt af en medarbejder, at han ville sende ordrebekræftelsen med posten. Da der, efter nogle dage, ikke var kommet noget, skrev jeg igen, og fik besked om at de ville sende en kopi af den med posten, som i dag heller ikke er kommet. Det eneste de kunne fortælle mig, da jeg ringede, var at der fredag d. 08/06-07 - altså i morgen - ville komme en tekniker ud til mig og det koster ifølge den online kvittering jeg fik med det samme efter bestillingen 695,-. Jeg har telefonstik i væggen, og ham der boede i min lejlighed før havde fastnet telefoni hos TDC, så hvorfor de skulle sende en tekniker ud, undrer mig og de kunne heller ikke selv svare på det!

Jeg vil derfor høre jer, om i har oplevet noget ligende, for jeg undrer mig lidt over, at der aldrig er dukket nogen ordrebekræftelse op. Måske vil de ikke give mig dokumentation på at der skal et unødvendigt teknikerbesøg til!?!
Riis

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 17:25:10
Svar/Indlæg:
4657/53
Ja tror bare tdc altid sender en tekniker ud. og kontrolere om der er forbindelse til centralen.
sidst jeg skiftede ISP kom der også en og kontrolede. vi drak en kop kaffe sammen da jeg have internet fra en anden ISP og der ikke var noget og måle på 🤣

Z0TiX

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2007 17:28:38
Svar/Indlæg:
91/22
Okay, men jeg synes det er lidt svineri at sende en tekniker ud, som skal have 695,- for bare at kontollere at det er som det skal være.. Men det er måske bare mere regel end undtagelse hos TDC?!

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 17:46:17
Svar/Indlæg:
6181/270
grunden til at du ikke har modtaget noget i løbet af sidste uge og til og med onsdag i denne uge er at en del af tdc har stejket p.g.a at ledelsen vil nedlægge mange tdc centre rundt omkring i hele landet og samlægge kundeservicen til et sted.

Z0TiX

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2007 18:28:36
Svar/Indlæg:
91/22
Okay, men de burde da alligevel lige kunne sende den på mail, hvilket jeg også har bedt dem op på mail i dag..

TeamdB

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 19:20:36
Svar/Indlæg:
511/123
Det burde ikke være nødvendigt med tekniker. Dog sender de det engang imellem selvom det ikke er nødvendigt.
#0 har sendt dig en PM

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 19:45:34
Svar/Indlæg:
6293/359
Mystiske TDC? jo tak: U touch my trallalla, and make it ring-ding-ding-ding-doing... har I set den mystiske TV-reklame fra TDC??? nejnejnej

omg 😲

Atomizer

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 21:13:20
Svar/Indlæg:
688/32
Da jeg bestildte var der ingen problemer med at få sendt tingene men de insisterede også på at jeg skulle have en tekniker ud hvilket jeg efter besøget brokkede mig over. Det resulterede i at de krediterede regningen for teknikeren. Jeg havde dog fået at vide i telefonen da jeg bestildte at det kunne ordnes uden hvorefter de ombestemte sig, så de krediterede altså da jeg havde fået en anden oplysning først.

Den er totalt fucked men hyle skæg, sad og hørte den på repeat i fodbold pausen i går da mine kammerater havde optaget den 🙂 Det bliver ikke mere lækkert af at komme op på et 50 tommer plastma tv skulle jeg hilse at sige :D