Problemer med Pc-Huset.dk

Hyggehjørnet d.  07. juni. 2007, skrevet af Okula
Vist: 883 gange.

Okula

Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 20:40:54
Svar/Indlæg:
82/15
Har for 2 mdr. siden købt 2 stk. 8800GTS hos ellers velkendte www.PC-HUSET.DK som jeg hørte havde et godt rygte med lervering mv.
De var til levering 1-2 dage... men der skulle gå 14 dage uden en lyd fra dem.
Jeg kontaktede dem, med det svar at de havde lavet en fejl, og havde "glemt" ordren... ok fejl sker.. der gik yderligere en uge, og jeg tog kontakt igen til dem, hvor man lovede at sende det dagen efter.. og endelig en uge mere, altså ialt en hel måned senere modtog jeg de 2 kort.

Her slutter eventyret i midlertidig ikke.

Satte dem jo straks i maskinen, og til min store skuffelse havde det ene kort en defekt og viste grafik fejl i Bios og genneralt...
Nå, det blev testet på min gode ven Huddys maskine for at se om det var min der evt. var noget galt med.. og det var det ikke, samme fejl...
Sendte kortet tilbage til pc-huset med en fejlbeskrivelse af problemet og at jeg gerne ville have det byttet.
Der gik igen 14 dage uden nogle som helst svar fra dem.
Kontaktede dem og spurgte hvad der foregik, med det svar at deres medarbejder som testede hardware var desværre syg og derfor kunne kan ikke teste det.
En uge mere gik uden noget, og igen kontaktede jeg dem.
Nu var problemet en manglende fejlbeskrivelse, sendte den samme dag, og modtog for 1. gang svar tilbage at de havde modtaget beskrivelsen.
og gæt så.. en uge mere... intet svar..

Det udløste en meget vred mail fra mig til Pc-Huset, om de syntes at de kunne være sig selv bekendt som butik at levere en så ringe kundeservice...
Og til dato, yderligere en uge, har jeg ikke hørt fra dem..

Nogle som har oplevet lignende og har et bud på hvad mit næste træk skal være...
Har ikke lige mulighed for at tage derop personligt (løgstør)
og deres telefontid er 10-11 og det er umuligt at komme igennem...
CrazyEyes^DK

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 20:46:24
Svar/Indlæg:
2388/52
gå til forbrugerklagenævnet og se om de kan gøre noget ved det.. det ville være det jeg ville gøre.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 20:53:20
Svar/Indlæg:
4107/224
Skriv til dem at du vil gå til forbrugerklagenævnet med sagen hvis ikke de får fingeren ud.. tro mig, jeg har oplevet det der er værre, og det blev jeg også nødt til til sidst. sagen varede 8 måneder..

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 21:53:04
Svar/Indlæg:
3162/326
Opret lignene tråde på alt hvad du kan finde af hardware-forums, og vedhæft links til dem alle i din næste mail.

Det skal nok gi' pote.

Og ja, ellers forbrugerklagenævnet

HCJ

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 21:54:53
Svar/Indlæg:
140/17
hmmm

Nu skriver du at du har hørt meget godt om dem 😲

Er det herinde du har hørt det ?? jeg har også kigget lidt på deres hjemmeside nogen gange fordi de tit siger at de har tingene på lager når man leder efte en pris på edbpriser , men har ærlig talt aldrig turdet købe noget ved dem da jeg synes at den hjemmeside samt lagerstatus ser noget skummel ud ☹

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 22:53:14
Svar/Indlæg:
14079/622
Hvis du søger på PC-Huset herinde, vil du finde en masse problem-tråde. Jeg kan i hvert fald ikke anbefale dem, efter hvad jeg har set. 😕

Ved dog ikke helt hvad du skal gøre i den givne situation. Men hvis der ikke snart sker noget, har du så vidt jeg ved, ret til at ophæve købet. Spørgsmålet er bare, hvor gode de så er til at give dig pengene igen. 😐

CrazyEyes^DK

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 22:56:28
Svar/Indlæg:
2388/52
hvis ikke de er gode til det, truer du med at slæbe dem til forbrugerklagenævnet så skal du nok se løjer, gjorde jeg med 3 da jeg var træt af min k800i havde været inde for 5 gang og ikke virkede, og vupti de kunne ikke give mig en ny hurtigt nok.

ZnarF

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 22:57:22
Svar/Indlæg:
1058/59
Husk at al din kommunikation skal foregå pr. mail - og gem alle mailsne, specielt dem du selv sender. Så er det meget nemmere at dokumentere senere mht frister osv.

Go get 'em

jmose

Moderator
Tilføjet:
07-06-2007 23:20:01
Svar/Indlæg:
3863/538
Uden at gå i detaljer vil jeg bare sige at jeg har handlet hos PC-huset 1 gang. Og det var den sidste!!

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2007 11:49:16
Svar/Indlæg:
2145/218
Jeg står til daglig i butik og bedste måde at løse den slags konflikter er at gå til forbrugerklage nævnet med alle de informationer du har på sagen og gør det hurtigst muligt

sko

Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2007 11:53:26
Svar/Indlæg:
1954/464
kan heller ikke forstå du har hørt godt om dem ?

jeg handler pr definition ikke med dem.

der har simpelthen været for mange dårlige tråde omkring det.

men held og lykke

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2007 12:52:11
Svar/Indlæg:
2872/90
Lyder lidt underligt du har hørt godt om dem. Har ikke hørt andet en dårligt..!
Men få forbrugerklagenævnet ind i sagen så kan det være der kommer fut i dem 😉

Okula

Overclocker
Tilføjet:
11-06-2007 15:12:22
Svar/Indlæg:
82/15
Det gode jeg har hørt er heller ikke her indefra eller nettet, men fra andre jeg kender som har handlet der, og de har ikke haft nogle problemer... desværre.. Kunne godt have været uden den her oplevelse.

Men takker mange gange for alle jeres svar, og må konkludere at der er kommet endnu en dårlig forhandler på black-listen :(

Det ikke så gode er nu at alle de e-mails der er sendt til dem om problemet er via. deres side, altså ikke gemt, og har lige erfaret at man skal bruge klage tidspunkter til forbrugerklagenævnet når der skal klages 😩
(kunne være de havde lært af tidligere sager.. hvem ved)

De er blevet komtaktet en sidste gang, og sker der ikke noget, er det forbrugerklagenævnet !!!

Og de slipper sgu ikke ... !!!
om jeg så skal leje en bil og tage fri for job for at køre derop og rykke dem i skæget !!!

jmose

Moderator
Tilføjet:
11-06-2007 17:35:59
Svar/Indlæg:
3863/538
#12 Det gjorde jeg engang med Chippen. Er du tosset han blev gal!! 😀 😀 Han skabte sig som en på 7 år og truede med alverdens ulykker...Men jeg fik mine varer 😎