Hvis man bruger Submit News bliver den sendt ind så alle fra crew kan læse dem, hvis de kigger. Og det er ikke altid at vi lige har tid til at rette ting som:
Jge SÅ ENGANG NÅEWET på nættet om noget sejt, se her
[billede]
C/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/PC/P????? LOL!!
uden link og med kæmpe:
KrædZ g0 2: MullahfraBrøndby!!!!234
Det gider jeg simpelthen ikke rette 😛
Hvis folk laver et seriøst indlæg gider jeg godt rette det, om det er behæftet med fejl etc er sgu lige meget, der er plads til alle. Jeg kan godt finde på at smide en lille redaktionel note med på vejen for at uddybe eller noget, men forsøger at lade folks nyhed være deres egen.
Som #8 skriver kan man jo sende en PM til en fra Crew(Fx. Emillos, red_Martians eller jeg selv da vi er de tre der alligevel skriver flest) og så vil vi kigge på om det er noget der er relevant og selv skrive tekst og alt det der kedelige tis.
På redaktionen sætter vi STOR pris på at i indvoldverer jer, hvis i laver nyhederne kommer i jo til at læse hvad netop I, brugerne, har lyst til. Så endnu en appel til at i bare skal sende nyheder i vildskab.
Mvh. Rage