Overclocker
Tilføjet:
12-06-2007 22:31:51
Svar/Indlæg:
97/24
Hejsa, hwt.dk brugere. :)
Jeg har som overskreften siger så flot, store problemer med min pc. jeg købte mig for lidt over et halvt år siden denne pc
E6600
1GB kingston HyperX PC7200
7900GS
Gigabyte DS4 rev 1.0
Pc'en kørte bare super godt, og det gjorde den faktisk længe...
Jeg har så for 2måneder siden valgt at skifte spil fra 1.6 til Source, Hvor jeg spiller på et ret højt plan, (Cph.Esport hvis nogen skulle kende dem)
Mit problem er nu, at da vi skulle holde bootcamp, kørte min pc, faktisk okay, men tænkte at jeg havede jo conroe så hvorfor ikke overclocke lidt, Det endte så med at mig og en hold kammerat, blev enig om at hvis hans E6400 Kunne køre 3.4, burde min sku også, men vi havede lidt bøvl med at få den der op, men så tænkte jeg at jeg ville prøve og opdatere min bios til den nyeste, og så gik det faktisk meget bedre, men lige siden de dage hvor vi pillede ved oc/bios, har min pc faktiks kørte af bæ, jeg kunne uden problemer før hen spille source uden at få fps drops, og og skal jeg side og kæmpe med 60~101 fps, konstant, hvilket slet ikke er optimalt hvis man skal spille bare lidt over std, på dette niveau..
Jeg går og overvejer at skifte bundkort, til noget andet, men vil sku gerne have dette til at virke,
Det skal siges at da jeg opdatedere min bios blev det gjort via windows, hvor jeg faktisk første gang glemte at "clear DMI og PNP" Hvilket nok ikke var for smart, men er lidt på bar bund
Er det bedre at flash bios fra dos af? gør det noget anderledes end fra windows?
Hvad kunne i forestille jer at jeg skullle prøve?
Ældre bios?
andet kan jeg ikke rigtig finde på :/
Håber i kan læse jer igennem, jeg er ordblind så håber i klare den :D